Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Träffat en kille ca 6-7 ggr nu. Det har gått lite sådär nervöst and so on. Lite brist på konversationsämnen.. Och vi rörde inte ens varandra. Den sjätte gången vi träffades lutade jag mig på honom och vi kysstes för första gången. Han sov över och det var bara allmänt mys. Han sa att han tyckte om mig. Helgen därpå åkte han iväg och festade med sina kompisar, han var väldigt full och ringde mig någon gång. Vi skulle träffas dagen därpå då han var hemkommen. Han kom till mig, det var som vanligt. Han var väldigt trött, lät honom sova. Vi låg i min säng hela natten myste vi skulle ha sex men han fick inte på sin kondom. Det blev bara oralsex. När vi vaknade dagen därpå, sa han att han var tvungen att gå. Jag visste ju att han skulle till jobbet men jag fattade inte grejen när han skulle gå 50 minuter innan bussen gick? Jag frågade honom ifall han ville att jag skulle följa honom men han sa nej. När han väl skulle gå gav han mig en puss och sa ha det bra.

Jag fattar ingenting, vad vill han?
Det är alltid jag som tar intiativet att träffas och skickar sms och grejer. Jag vill veta vad han vill men vill varken vara för tjatig eller för på. Någon idé på hur man ska bära sig åt?


   
Citera
Ämnesetiketter

CRUSHHERHEART:

Jag fattar ingenting, vad vill han?

Omte in du vet, och förmodligen inte han heller - hur ska då vi kunna veta?


   
SvaraCitera

Gör er båda en tjänst och snacka med honom om det.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Omte in

:DD


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

:DD

Haha, vafan. Den typon var sjuk.
Måste sluta tänka på annat när jag skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Gör er båda en tjänst och snacka med honom om det.

Jag tog upp detta en gång via sms när vi hade träffats 5 ggr utan att vi hade rört varandra. Då hade han sagt något i stil med "hoppades på mer än vänner". Men nu? Liksom "ha det bra" bara sticker iväg, vill inte att jag ska följa med, låter ju inte jätte lovande.


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

Träffat en kille ca 6-7 ggr nu. Det har gått lite sådär nervöst and so on. Lite brist på konversationsämnen.. Och vi rörde inte ens varandra.

Oj, lät som om det verkligen sprakade. Helt värt att köra vidare på.

Bara kåta på varandra eller? I så fall så är det ju ett rejält bakslag när ni inte kunde ha sex på grund av att han inte fick på kondomen...


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

Liksom "ha det bra" bara sticker iväg, vill inte att jag ska följa med, låter ju inte jätte lovande.

Nej men om du nu undrar och vill veta så får du ju fråga...


   
SvaraCitera

Jag har också samma problem. Men det är så att även om de vill gå tidigare så behöver det inte vara något dåligt. De flesta killar vet inte riktigt hur de ska bära sig åt, speciellt när han inte känner personen i fråga.

Låt honom vara till han hör av sig. Sedan pratar du med honom. Var det svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv inte till han. vänta tills han tar initiativet?


   
SvaraCitera

Han ville ha sex men det gick inte så han drog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Låt honom vara till han hör av sig. Sedan pratar du med honom. Var det svårt?

Grejen är att han verkligen aldrig hör av sig först. Kan ju kanske låta honom vara ifred några dagar. Slå en pling, random check up ta upp ämnet?


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

Grejen är att han verkligen aldrig hör av sig först.

kan vara "raggningsknep" från hans sida, jag vet att jag använt det så för att spela svår. Men för övrigt låter det som att han bara är halv-intresserad at best.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NightBoy:

kan vara "raggningsknep" från hans sida, jag vet att jag använt det så för att spela svår. Men för övrigt låter det som att han bara är halv-intresserad at best.

Tycker du då att jag ska avvakta eller ta kontakt, ta upp det obehagliga ämnet?


   
SvaraCitera

Han har en annan flicka. Men han kan inte få henne så han tar dig istället. Du kommer bli krossad.

Fail på killen att han inte lyckades trä på kondomen...


   
SvaraCitera