Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han ?


Ämnesstartare

Hej!

Jag var blev tillsammans med mitt ex förra året i juni, jag var hans första kärlek även fast vi inte var så unga. Vi var tillsammans i ungefär 5-6 månader. allting var perfekt ända tils det skedde ett missförstånd mellan oss.

en kväll skickade jag ett sms till honom och bad honom träffa upp mig dagen därpå och eftersom att jag lät ganska seriös så trodde han att jag skulle göra slut med honom vilket gjorde han mycket orolig. han sa att han skulle göra slut med mig istället osv osv. och eftersom att han är mycket envis så hade han sagt till mig tidigare aatt om det är slut en gång då är det slut för alltid. jag träffade honom dagen efter och vi bråkade och det tog slut, vi skickade sms efter att vi träffats och han sa att han inte kunde fatta att det var slut m.m.
n
Han hade fått höra att jag efter en månad blivit tillsammans med en annan kille vilket tydligen gjorde honom sårad. Men detta stämde inte

jag försökte ta kontakt me honom men han ingnorerade mej hela tiden, vi pratade aldrig ut om någonting och vi avslutade ingenting.

Efter två månader ungefär blev han tillsammans med en tjej som går i hans klass.

Jag har tänkt på honom väldigt mycket och jag har inte träffat någon ny. Igår för första gången på ett helt år hörde han av sig till mig, han sa att han saknar att prata med mig och att jag är den enda som förstog honom och att han har tänkt på mig mycket.

Problemet är att han fortfarande är tillsammans med sin tjej och han sa även till mig igår att ajg inte skulle skriva till honom på msn ifall jag inte smsar innan och frågar om det är han ... han sa också att han och hans tjej inte har det bra nu.

MIN FRÅGA TILL ER ÄR NU, VAD ÄR DET HAN VILL ? VILL HAN HA TILLBAKA MIG, ? HAN ÄR JU FORTFARANDE TILLSAMMANS MED SIN TJEJ? VAD SKA JAG GÖRA?


   
Citera

PRATA MED HONOM!!!
Vi vet inte vad han vill.


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

omvända dig till gonzalos läror.


   
SvaraCitera

testa säga åt honom att ha en tjej i taget


   
SvaraCitera

det kommer massa såna här trådar med exakt samma namn varje dag [tired] [cute]


   
SvaraCitera

ring POLIA


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera