Aviseringar
Rensa alla

Vad vill hon?


Ämnesstartare

Tjena.

Liten grej jag undrar över, en av mina kompisars ex-flickvänner/eller ibland flickvän då dom velar fram och tillbaka jämt, beter sig lite konstigt

Detta är en kompis jag bara gör någonting med med andra kompisar, absolut ingen bästa vän. Iaf, så hans flickvän verkar vara lite sugen på mig eller något haha..

Jag känner henne inte, har väl bara hejjat lite på henne genom kompisen, aldrig haft en riktigt konversation med henne, men jag märker att hon tycker att jag ser bra ut. Kommer ihåg när jag och mina andra 2 vänner kom i början av året i gymnasiet (dessa kompisar känner hon mycket bättre än vad hon känner mig) så ropar hon högt HEJ FILIP! alltså bara mitt namn, inte ens hej till dom andra och när jag ser hej tillbaka börjar hon och hennes gäng fnissa.

Sen är det lite smågrejer, typ att hon brukar le mot mig lite då och då, började följa mig på instagram helt random och lite sånt, sen hände en till lite konstigt sak

Jag och hon har tydligen samma lärare fast vi går olika linjer, så kom läraren och sa till mig ''just de jag skulle hälsa från ***** i (hennes klass)

vad vill hon?


   
Citera

hon gillar dig antar ja


   
SvaraCitera
Smilen

handendärnissen:
hon gillar dig antar ja


   
SvaraCitera

Hon kanske borde göra slut med sin kille innan? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Hon kanske borde göra slut med sin kille innan? Glad

mjo, om det anses som att hon flörtar eller vafan hon gör 


   
SvaraCitera
Berit

hon kanske bara tycker om att du är rolig att umgås med, dryga med mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit:
hon kanske bara tycker om att du är rolig att umgås med, dryga med mm

dock har jag ju aldrig ens pratat med henne riktigt.


   
SvaraCitera
Berit

då e du väl ba nån kul typ


   
SvaraCitera