Aviseringar
Rensa alla

Vad vill hon?


Ämnesstartare

Har märkt att det här är riktigt trollforum men kommer ignorera alla trollsvar så ni som anstränger er kastar bara bort tid..

I alla fall, skrev för ett tag sen en tråd där jag undrade vad man kunde hitta på på den första träffen med en tjej. Träffade denna tjej och vi gick på en liten promenad och sedan satt vi ned och pratade och sånt där (vi är ~16-års åldern), sedan började hon hålla om mig, hålla mig i handen och grejer som sedan blev till kyssar m.m.. Sedan skildes vi åt och smsade med varandra i några dagar osv. och hade planerat att träffas igen om ett tag. Men sedan en dag så skrev hon till mig att det inte skulle fungera att vi träffades längre. Jag frågade varför men fick bara till svars att det inte var något fel på mig, att jag var en bra kille osvosv men att hon inte var intresserad längre. 

Har inte gillat en tjej såhär mycket på länge så blev rätt upprörd och med tanke på att det var hon som började hålla om mig, kyssas och så så förstår jag verkligen inte vad som hände, hon verkade ju verkligen gilla mig också och jag kan fan inte få ut vad det var som var fel ur henne heller. Hur kan hon vara jätteintresserad ett tag för att sedan inte vara intresserad alls? 

Finns det någonting jag kan göra för att hon ska bli intresserad igen?

Tack..


   
Citera

hon gillar dig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nähä, men hon gillade mig förut men slutade gilla mig några dagar efter, av vilken anledning? Vet inte om du är tjej själv, men hade helst fått svar av tjejer.


   
SvaraCitera

jag är tjej

har också slutat gilla folk, ibland ändrar man sig


   
SvaraCitera

jag kan inte veta hur hon tänker för jag är inte hon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår bara inte hur man ändrar sig så fort. Det var liksom hon som var så framåt när vi träffades och verkade ju ännu mer intresserad i mig än jag i henne.

Hur tänker du när du slutar gilla folk helt plötsligt? Hon gick hem, var på bra humör i några dagar även fast vi inte sågs och sedan så bara, "nä jag är inte intresserad längre" från ingenstans.


   
SvaraCitera

Snacka med henne, fråga vad problemet är igen. Du kan inte tvinga andra att bli intresserad av dig. Lycka till


   
SvaraCitera

Meh hallå säg det då, va inte tyst som en liten mus. Express your feelings ajde 

nejtillhezt:
Förstår bara inte hur man ändrar sig så fort. Det var liksom hon som var så framåt när vi träffades och verkade ju ännu mer intresserad i mig än jag i henne.


   
SvaraCitera

jag tänker att jag bara låtsades gilla för att fylla ett tomrum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Meh hallå säg det då, va inte tyst som en liten mus. Express your feelings ajde 

Vad menar du, vad ska jag säga? Har sagt att jag gillar henne JÄTTEMYCKET och hon säger "jag gillar dig också, det gör jag verkligen" blablabla "MEN...."


   
SvaraCitera

Säg till henne vad du tycker, att du inte gillar hur hon beter sig. Men...hade du velat ha en brud som inte är intresserad i dig? Alternativt, bara släpp henne grabben och leta vidare. Vi är inga tankeläsare, hur frustrerande det än är så kan du ej göra något. 

nejtillhezt:

Vad menar du, vad ska jag säga? Har sagt att jag gillar henne JÄTTEMYCKET och hon säger "jag gillar dig också, det gör jag verkligen" blablabla "MEN...."


   
SvaraCitera
mynona

Hon gillade dig kanske egentligen inte från första början. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Hon gillade dig kanske egentligen inte från första början. 

Vet inte om du trollar.. Men i alla fall, näääääääääääääääääääääää uppenbarligen inte eftersom hon började kyssa mig osv helt utan förvarning eller när jag ens rörde henne. Låter ju som att hon hatade mig tycker jag, för det är ju så man gör med folk som man inte har något intresse av alls...


   
SvaraCitera
mynona

nejtillhezt:

Vet inte om du trollar.. Men i alla fall, näääääääääääääääääääääää uppenbarligen inte eftersom hon började kyssa mig osv helt utan förvarning eller när jag ens rörde henne. Låter ju som att hon hatade mig tycker jag, för det är ju så man gör med folk som man inte har något intresse av alls...

Nja, man kan både kyssa, hångla och rent av ha sex med personer man inte är intresserade av på något annat sätt än sexuellt. 


   
SvaraCitera

Men dios mio, sluta brösta dig! Vi är fan heller inga tankeläsare. Så bete dig. Vad i hela helvete förväntar du dig av 15-25 åringar? Skaffa kuk istället.

nejtillhezt:

Vet inte om du trollar.. Men i alla fall, näääääääääääääääääääääää uppenbarligen inte eftersom hon började kyssa mig osv helt utan förvarning eller när jag ens rörde henne. Låter ju som att hon hatade mig tycker jag, för det är ju så man gör med folk som man inte har något intresse av alls...


   
SvaraCitera