Aviseringar
Rensa alla

Vad vill killar ha i julklapp?


Ett land vore roligt att ha [y]


   
SvaraCitera

Var tråkig och köp presentkort på bra affär om du ej kommer på annat till din kille.


   
SvaraCitera
Exner

respons:

Gjutjärnspanna

[love]


   
SvaraCitera

En Steve Seagal-box.

Nej men det beror väl på vad du tänkt dig för prisklass.


   
SvaraCitera

vet inte

kanske filmer eller lite musik, kläder, parfym, nåt spel, ny klocka. är osäker


   
SvaraCitera

Image

Det enda en man vill ha till jul.


   
SvaraCitera

skall ge blandband till alla killar jag känner.


   
SvaraCitera

respons:

Själv önskar jag mig en gjutjärnspanna och ett slipjärn till knivarna.

Jag har sett andra på andra forum önska sig just gjutjärnspanna och slipjärn. Är det inne med gjutjärnspanna och slipjärn eller är det du som gjort alla inläggen?

Nåja, jag har redan 4 gjutjärnspannor och 2 slipjärn så det kan jag inte önska mig. [sad] Så jag önskar mig en bra Ortofon Moving Coil (MC) pickup till min Thorens vinylspelare. [love]


   
SvaraCitera

stoner:

Jag har andra på andra forum önska sig just gjutjärnspanna och slipjärn. Är det inne med gjutjärnspanna och slipjärn eller är det du som gjort alla inläggen?

Vilka andra forum?


   
SvaraCitera

internet:

denna kille vill ha dessa byxor

+ Bättre flashkort till mitt DS och några böcker av Gabriel Garcia-Marquez.

ps: internet, köpte du inte sådana byxor nyligen?


   
SvaraCitera

Går inte att generalisera såhär. Tyvärr.


   
SvaraCitera

kosjka:

ps: internet, köpte du inte sådana byxor nyligen?

liknande, fast mina var från gina tricot och inte något häftigt danskt designermärke.


   
SvaraCitera

respons:

Vilka andra forum?

Jag minns faktiskt inte vilka det var. Det var för någon vecka sedan eller två. Trodde det var du som skrivit men det finns naturligtvis andra killar som önskar sig gjutjärnspanna och slipjärn. De kostar ju onekligen en slant.


   
SvaraCitera

stoner:

Jag minns faktiskt inte vilka det var. Det var för någon vecka sedan eller två. Trodde det var du som skrivit men det finns naturligtvis andra killar som önskar sig gjutjärnspanna och slipjärn. De kostar ju onekligen en slant.

Maybe baby. Tror inte att jag skrivit det någon annanstans.


   
SvaraCitera

respons:

Maybe baby. Tror inte att jag skrivit det någon annanstans.

Ja, sak samma. Får du en bra gjutjärnspanna av bra kvalitet dvs svensktillverkad typ "Skeppshult" och du vårdar den väl så har du en panna för livet. Glöm inte instekningen (ungefär som inkörning med moped, mc och bil) som görs med bra olja på låg värme i ugnen. Följer med en lapp om det med pannan.

Håll dig borta från Kina tillverkade pannor liksom IKEA pannor. De är oftast inte plana i botten, tyvärr. [sad]


   
SvaraCitera