Aviseringar
Rensa alla

Vad vill ni veta om era förebilder?


AdamES
Ämnesstartare

Hej!

Har ni några förebilder som ni ser upp till och vad vill ni veta om era förebilder?

Tänker framförallt om ni har några förebilder som får er att välja ett visst yrke eller en specifik utbildning. Vad är intressant att veta om dem? 

Min största förebild är Barrack Obama


   
Citera

Varför är din största förebild Obama?


   
SvaraCitera

Min största förebild är adamtensta, en dag vill jag kunna ställa lika konkreta frågor som han..


   
SvaraCitera

Har för många


   
SvaraCitera

Min största förebild är digHjärta


   
SvaraCitera

Min största förebild är Freddie Mercury 


   
SvaraCitera

Inte precis Yrke eller utbildning men på andra sätt HjärtaSöt

Men Yes har jag Inspirationskällor & förebilderHjärta

natdkb.jpg

Det skulle nog krävas en hel bok om det här ^^ men de har inspirerat mig på många sätt.. jag har fått mer perspektiv på livet. blivit såå mycket positivare open minded på olika sätt..

De har fått mig att bli oberoende,originell, egen, vuxen, introvert, kreativ, påhittig.Sen jag började lyssna på de så är jag en helt annan person tack vare de.Och det säger jag ofta. "Tack för att ni vände upp och ner på mitt liv med eran life changing music och för att ni har inspirerat mig på många sätt och gjort mig till den jag är idag"

Att de är omsorgsfulla ödmjuka i deras texter och verk och även privat.. Att de bryr sig om vad som händer i världen på ett speciellt sätt.. inte som alla andra entertainers.. 


   
SvaraCitera