Aviseringar
Rensa alla

Vad ville han egentligen?


Ämnesstartare

Jag stod en bit utanför skolan och lutade mig mot ett staket och höll på med mobilen typ.

Efter en stund kom det en ung man i en bil och körde långsamt förbi mig, men stannade på vägen när han sett mig. Han började prata med mig och frågade massor saker (från bilen), och var allmänt flörtig. Sen frågade han vad jag gjorde, och jag sa att jag väntade på några kompisar, och sen åkte han iväg lite senare.

Kanske fem minuter senare kom han tillbaka igen med bilen och frågade "har inte dina kompisar kommit än?", och började prata lite igen (flörtigt). Sen frågade han "ska du hänga med till stan?" (i bilen alltså), och jag sa att jag inte ville det :P. Det tar typ 5 min att gå till stan därifrån och 1 min med bil.

Han verkade lite skum, men vad ville han EGENTLIGEN när han frågade om jag skulle med till stan i bilen? Är det bara jag som misstolkar och trodde att han menade något annat egentligen? [surprised]

Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Mujaffa

Han ville ju ligga ja, frågan är om han i sånt fall tänkte tvinga sig till detta eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Han ville ju ligga ja

Tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag antar att han inte ville bjuda dig på middag. Antagligen något mer intimt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Tror du?

Nej men det är möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Jag antar att han inte ville bjuda dig på middag.

Hahah [bigsmile].

Så han ville alltså inte åka till stan bokstavligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Han ville ju ligga ja, frågan är om han i sånt fall tänkte tvinga sig till detta eller inte.

Carrexis:

Tror du?

nej han ville nog fria


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej han ville nog fria

Kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Kul.

Nej jag tyckte att det var du som var rolig som inte förstod hur mäns sjuka hjärnor fungerar!!!1111111111111111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej jag tyckte att det var du som var rolig som inte förstod hur mäns sjuka hjärnor fungerar!!!1111111111111111111

Haha, jag vet mycket väl hur mäns hjärnor fungerar. Men jag ville ändå veta vad andra trodde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lockade han inte dig med godis???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Lockade han inte dig med godis???

För då skulle jag ju ha hoppat in i bilen med honom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

dazed: Han ville ju ligga ja
Tror du?

Tror han skulle han kunnat göra än värre saker men kanske bara jag som kollar för mycket på filmer där folk blir lockade till bilar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Tror han skulle han kunnat göra än värre saker men kanske bara jag som kollar för mycket på filmer där folk blir lockade till bilar

Haha, typ mörda mig eller vad? xD Så skum verkade han inte vara [crazy].


   
SvaraCitera