Aviseringar
Rensa alla

Vadå bara 5 inlägg i timmen?


Ämnesstartare

Knarko:

Den användaren du menar är ca 20 år Medelåldern på sidan är 19 år.

Men hans ålder står ju som 29. Och om ni inte vill ha spammare här, vilket jag förstår. Vad sägs om mitt förslag ovan?

På Flashback kan man aktivera sitt konto direkt istället för att vänta i 3 dagar efter att man reggat sig genom ett betal-sms på 20 kr. Ni kan väl införa samma sak här så att folk som inte är spammers kan slippa spärren?


   
SvaraCitera
Tyrael

Dessie:

Förstår inte vad du vill säga med länkarna. Är alla de troll?

Ja, verkligen.

Dessie:

På Flashback kan man aktivera sitt konto direkt istället för att vänta i 3 dagar efter att man reggat sig genom ett betal-sms på 20 kr. Ni kan väl införa samma sak här så att folk som inte är spammers kan slippa spärren?

Ditt förslag är idiotiskt, och du klagar äckligt mycket för ett så litet problem, uppenbarligen ligger problemet hos dig då ingen annan klagat innan.


   
SvaraCitera
Tyrael

Knarko:

Den användaren du menar är ca 20 år [cute]

Det är alltså okej att skriva en annan ålder än den riktiga? Intressant.


   
SvaraCitera

Knarko:

Den användaren du menar är ca 20 år

öh. Jag är äldre än vad han är ju. [no-no]

Tyrael:

Det är alltså okej att skriva en annan ålder än den riktiga? Intressant.

undrar också detta, tydligen är det helt ok om personen är omtyckt eller "gammal" då minst en, kanske två vad jag vet om fick avregga och hjälp att få tillbaka sina namn bara för att lägga till 11 år på åldern och den andra för att byta kön och plussa på åldern lite. Tycker det är lite knasigt och skevt, men så är det ju skevhet.se vi hänger på också [smile]

Dessie:

Men hans ålder står ju som 29

kan du inte lämna tillbaka bilden du har som avatar till sin rättmätiga ägarinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessie:

Men hans ålder står ju som 29

Han ljög om åldern 😛

Dessie:

Vad sägs om mitt förslag ovan?

Jag tycker personligen nej.
Vet ej vad de som äger sidan tycker.

Tyrael:

Det är alltså okej att skriva en annan ålder än den riktiga? Intressant.

Inte vad jag vet, har inte hört något om det.

elverpigen:

öh. Jag är äldre än vad han är ju. [no-no]

Ca 20 år skrev jag [no-no]
Han är född samma år som du iaf 😉


   
SvaraCitera

Knarko:

Inte vad jag vet, har inte hört något om det.

elverpigen:

undrar också detta, tydligen är det helt ok om personen är omtyckt eller "gammal" då minst en, kanske två vad jag vet om fick avregga och hjälp att få tillbaka sina namn bara för att lägga till 11 år på åldern och den andra för att byta kön och plussa på åldern lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

undrar också detta

Visste inte att man kunde ändra ålder osv när det blev så o.O

Åtta:

.

Ska det vara så?
Se inlägget/inläggen ovan


   
SvaraCitera

Knarko:

Visste inte att man kunde ändra ålder osv när det blev så o.O

jag vet en medlem som först var ärlig med åldern, avreggade och fick tillbaka kontot då med falsk ålder/kön. Ingen big deal längre då hon avreggat men tycker det känns oseriöst av er med "kontomakt" att tillåta det.


   
SvaraCitera

man kan alltså inte ändra ålder osv med pågående konto, bara nyregistrering (och tydligen återfå-nick), vad jag förstått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessie:

Håll käft jävla pedo. Ska fan polisanmäla dig.

För vad?! Att vara 29 på ett forum? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofan. Visste inte ens att det fanns någon spärr.

Dan_the_ironman:

För vad?! Att vara 29 på ett forum? :S

ungdomsforum. och hon har helt rätt också. att kolla på fruit basket är hög pedovarning. nästan som kolla på kodomo jo jikan och andra lolicon-serier.


   
SvaraCitera
Hando

Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt denna tråden. Spärren finns ju av en anledning som hon inte fattar. [rolleyes]

Tyrael:

uppenbarligen ligger problemet hos dig då ingen annan klagat innan.

+1!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

ungdomsforum. och hon har helt rätt också. att kolla på fruit basket är hög pedovarning. nästan som kolla på kodomo jo jikan och andra lolicon-serier.

Ja fyfan, men kan jag rå för att jag är en sådan omogen 29-åring egentligen?! [cry]

Oskar_det har faktiskt sagt att årlder bara är en siffra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Instämmer helt med TS. Reggade för några dagar sedan och kunde inte skriva mer än några inlägg första kvällen. JÄTTEFRUSTRERANDE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessie:

diskriminerande

Dold text: För ja, det är så diskriminerande att behandla alla lika. [love]


   
SvaraCitera