Aviseringar
Rensa alla

Vadå Emo??


Ämnesstartare

Alltså seriöst vad är det som gör det så jävla roligt att ställa sig å skrika "EMOO" efter nån?
Jag fattar inte grejjen, inte fan ställer jag mig på stan å gormar "FJOORTIIS" efter nån jag menar vafan![mad]

Kan ni snälla förklara vad det är för okontrollerbar instinkt som gör att ni måste ställa er och skrika och spotta efter en bara för att man ser ut på ett visst sätt?[confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

folk har för lite att göra helt enkelt..


   
SvaraCitera

Emo är kort, krävs mindre energi att säga det.


   
SvaraCitera

dom tycker väl att det är kul att 'förolämpa' folk? eftersom dom tror man tar åt sig?


   
SvaraCitera

Oh noes... Fashioncore invasion.


   
SvaraCitera

PrettyToTheBone:

eftersom dom tror man tar åt sig?

tror ? var ju ganska tydligt att hon tog åt sig. Men orka Emo [smile]


   
SvaraCitera

griffin:

Emo är kort, krävs mindre energi att säga det.

hahaa


   
SvaraCitera

Anarchyz:

var ju ganska tydligt att hon tog åt sig

ja, HON ja, men alla behöver ju inte göra det.


   
SvaraCitera

PrettyToTheBone:

ja, HON ja, men alla behöver ju inte göra det.

ähh. men dom flesta gör det. som en bomb alla behöver inte bli skadade men dom flesta gör det 😀


   
SvaraCitera

Jag hade vetat att du var det bara utav att kolla på ditt användarnamn^^


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Kan ni snälla förklara vad det är för okontrollerbar instinkt som gör att ni måste ställa er och skrika och spotta efter en bara för att man ser ut på ett visst sätt?

Äsch, det är inget att bry sig om. Jag kan inte direkt klaga eftersom jag tycker det är extremt roande att tracka vad jag kallar fjortisar så jag får väl bara vad jag förtjänar om de skriker emo efter mig efteråt [rolleyes]

Men om det stör dig så mycket kan du ju ta fram ett par rakblad gå till attack.


   
SvaraCitera

Det är rätt åt dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarchyz:

var ju ganska tydligt att hon tog åt sig

Tar åt mig å tar åt mig alltså jag har inget emot att folk tittar, det får man ju liksom vänta sig när man klär sig annorlunda och det är ju inte så att jag blir super deprimerad jag menar jag skiter väl i folk tycker det är bara irreterande att alltid få höra det.
Spec när jag inte förstår varför det är så roligt att skrika nåt åt en helt främmande människa [confused]


   
SvaraCitera

Jag hatar det också. Man blir så illa berörd. Jag var påväg till en fest med David när fyra brunkers i backslick och badbrallor (i februari) skriker: "LÄGG N-EMO!" och upprepar det sedan.

Jag förstår det verkligen inte.. Är vi typ samhällets mobboffer?

OH! JUST DET!

Min kompis har haft emo-lugg i tre dagar nu. Han har redan blivit slagen, puttad och förolämpad. Något som aldrig hänt innan.

Seriöst. Så jävla moget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

em0notsomuch:

Jag förstår det verkligen inte.. Är vi typ samhällets mobboffer?

Jag vet alltså jag börjar fan tro att vi emo är som dom nya svarta elr hur fan man nu ska uttrycka det.


   
SvaraCitera