Aviseringar
Rensa alla

vägledning tack!


Ämnesstartare

när jag inte jobbar (vilket börjar gå åt helvete det med) gör jag ju inget annat än skiter o äter! måste ju hitta nåt i mitt liv, nånting! nånstans!!


   
Citera
Ämnesstartare

varför gör du inget annat än jobbar, skiter o äter


   
SvaraCitera

The Saviour:

skiter o äter!

Var det enda jag gjorde PÅ jobbet förut [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

res iväg lite. sök igenom din själ och förösk få reda på vem du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Var det enda jag gjorde PÅ jobbet förut [cool]

lyx

patrick bateman:

res iväg lite. sök igenom din själ och förösk få reda på vem du är

god idé! förslag på vart?


   
SvaraCitera

The Saviour:

lyx

Sommarjobb @ Getrag vettu. Skyllde på dålig mage å satt mest på toa å spelade mobilspel [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Sommarjobb @ Getrag vettu. Skyllde på dålig mage å satt mest på toa å spelade mobilspel [cool]

du är bra du[love]


   
SvaraCitera

The Saviour:

du är bra du[love]

Fast jobba åt farsan var bättre. Satt då i fotölj på kontor och spelade internetspel, spammade UM och snackade med randoms på msn och dylikt.

Sedan fick man åka runt i landet å hämta bilar, och fick betalt för det lol. Skulle fan kunna betala för å göra sånt! haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Sedan fick man åka runt i landet å hämta bilar, och fick betalt för det lol. Skulle fan kunna betala för å göra sånt! haha

nu blir jag bara avundsjuk istället![surprised] jag får bara skäll, skit och gör folk irriterade och sen tar jag ut det på andra när jag kommer hem.....går ju inte

de kan va snälla ibland också men får så dåligt självförtroende vissa dar bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

god idé! förslag på vart?

australien är ett. typ jobba där lite för att få lite pengar samtidigt som du kan försöka hitta dig i naturen. eller typ tågluffa runt i europa. eller resa igenom USa eller kanske bestiga nåt högt berg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

australien är ett. typ jobba där lite för att få lite pengar samtidigt som du kan försöka hitta dig i naturen. eller typ tågluffa runt i europa. eller resa igenom USa eller kanske bestiga nåt högt berg.

har liknande tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

har liknande tankar

nice

jag skrev mest ner lite grejer jag drömmer om. har dock ingen tid nu. funderar på att göra nåt sånt efter gymnasiet. skulle varit fett nice faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag skrev mest ner lite grejer jag drömmer om. har dock ingen tid nu. funderar på att göra nåt sånt efter gymnasiet. skulle varit fett nice faktiskt

min "dröm" (den ska uppfyllas) är att dra runt och uppleva så mycket av världen som möjligt, kanske med tågluff genom staterna som introduktionsupplevelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

min "dröm" (den ska uppfyllas) är att dra runt och uppleva så mycket av världen som möjligt, kanske med tågluff genom staterna som introduktionsupplevelse

ja det skulle vara jävligt coolt faktiskt. det är nåt man borde göra nångång. tåg är bra. jag vill åka den transsibiriska järnvägen också! sen borde man åka ner till australien också. min brosras kompis gjorde så. åkte ner dit och bodde där och jobbade lite och åkte sen igenom landet och kollade läget osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är nåt man borde göra nångång. tåg är bra. jag vill åka den transsibiriska järnvägen också! sen borde man åka ner till australien också. min brosras kompis gjorde så. åkte ner dit och bodde där och jobbade lite och åkte sen igenom landet och kollade läget osv

låter idealiskt [smile]


   
SvaraCitera