Aviseringar
Rensa alla

Vägrar ha sex pga stubb


Ämnesstartare

Jag kan bara raka fittan och under armhålorna max 2 ggr i veckan![chocked] Det gör så jäävla ont o raka den lilla stubb som finns annars och det börjar blöda och blir fula ärr. Hur ofta kan ni raka er? Och hur fort växer det ut? Jag vägrar nämligen ha sex dag 3 pga av att det är mkt stubb då som inte går o raka... eller har ni sex ävenfast ni är stubbiga tjejer?


   
Citera

Jag har sex fastän jag inte har rakat mina ben eller muttan på två månader och inte rakat mig under armarna på säkert en vecka eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jag har sex fastän jag inte har rakat mina ben eller muttan på två månader och inte rakat mig under armarna på säkert en vecka eller så.

haha, okej.. jag skulle också ha gjort så om jag kände mig fräsh så...tyvärr så gör jag ju inte det.


   
SvaraCitera

hetingensjälv:

haha, okej.. jag skulle också ha gjort så om jag kände mig fräsh så...tyvärr så gör jag ju inte det.

Löjligt.


   
SvaraCitera

Lite stubb gör väl ingenting alls?


   
SvaraCitera

Äh, låt håret vara kvar.
Jag är säker på att om några år kommer 70-tals håret tillbaka. Och 80/90-tals porr-rakadefittor är ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Lite stubb gör väl ingenting alls?

mitt "fittstubb" sträcker sig ända från fittan ner mot låren upp till naveln... och mitt armhåls-hår är ungefär en decimeterlångt och 5 centimeter brett.. + att mitt stubb är kolsvart och skithårt och växer tätt....så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

70-tals knarket

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hetingensjälv:

decimeterlångt

troll... alltså en såndär hårig skogssak


   
SvaraCitera

Teal Crab:

Jellybeans: 70-tals knarket
[party]

Det skrev jag ju inte.

Är inte 70-tals knark fortfarande inne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

troll... alltså en såndär hårig skogssak

jag överdriver inte. jag började raka mig i sexan och då var det ganska så kraftigt..


   
SvaraCitera

hetingensjälv:

mitt "fittstubb" sträcker sig ända från fittan ner mot låren upp till naveln... och mitt armhåls-hår är ungefär en decimeterlångt och 5 centimeter brett.. + att mitt stubb är kolsvart och skithårt och växer tätt....så

Jag har också hårväxt ner mot låren och naturligtvis lite fjun uppåt magen ... det spelar väl ingen roll? Att ha lite stubb är lika fräscht som babylent tycker jag. Det är när man börjar tala om hippiebuske som jag reagerar (och då är ändå hippiebuske fräscht). Sluta tänk så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Är inte 70-tals knark fortfarande inne?

Det är påväg tillbaks iaf, precis som håret[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hetingensjälv:

jag överdriver inte. jag började raka mig i sexan och då var det ganska så kraftigt..

Spring till skogs och röva bort små människobarn då och då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag har också hårväxt ner mot låren och naturligtvis lite fjun uppåt magen ... det spelar väl ingen roll? Att ha lite stubb är lika fräscht som babylent tycker jag. Det är när man börjar tala om hippiebuske som jag reagerar (och då är ändå hippiebuske fräscht). Sluta tänk så mycket.

Okej jo kanske...jag ska försöka känna mig fräshare i det, och sluta bry mig det skulle underlätta så mycket.. 🙂


   
SvaraCitera