Aviseringar
Rensa alla

Väl diskuterat ämne - Men ändå!


isola:

Näfy.

Tycker det allt är lite dumt att supa ner sig varje helg och bli knullad halvt mot sin vilja. [zzz]


   
SvaraCitera

Myksa:

Tycker det allt är lite dumt att supa ner sig varje helg och bli knullad halvt mot sin vilja. [zzz]

Är det synonymt med att ha sex när man känner för det? Nä. [mad]


   
SvaraCitera

Vi borde alla vara stolta slampor. Eller nått.


   
SvaraCitera

Tycker det lättaste är om folk slutar bry sig helt och låta folk knulla hur mycket eller hur lite dom vill.


   
SvaraCitera

själv skulle ja föredra en tjej med små bröst.många killar är svin.å va är en liten snopp i er tjejers syn.många killar låter de som dom ha en bamse.men säkert ljuger dom om de för att dom ska bli poppis bland en del tjejer som föredra lite större


   
SvaraCitera

Ha sex med hur många du vill, det är bara din ensak.


   
SvaraCitera

Så jävla trist när folk pekar med moralpinnen på en fast man egentligen inte gör nåt fel. Jag menar, det skadar ju ingen om man skulle knulla med 20 killar på en vecka. Folk måste börja kritiskt granska all sin "moraliskhet" och tänka; so what om hon har mycket sex, skadar det verkligen nån? Eller so what om hen är 40 och hen är 20, skadar det verkligen nån?


   
SvaraCitera

Hänvisar till någon annan tråd med samma ämne där jag skrivit något. Tar fasta på rubriken.

Svarar med en lika uttjatad klyscha: Var skillnaden du vill se i världen.


   
SvaraCitera
mynona

Myksa:

Jag har bilden av att många tjejer som knullar runt har dålig självbild/dåligt självförtroende/gör saken på fyllan hon ångrar/har daddy-issues.
Därför kan jag se den som lute fult men framför allt dumt.

Har hört andra säga så. Borde det inte vara fulare att utnyttja en destruktiv människa än att själv vara destruktiv?

Myksa:

Men vafan - lite självdisciplin kan de väl ha! Tycker det allt är lite dumt att supa ner sig varje helg och bli knullad halvt mot sin vilja.

Visar det inte mer brist på självdisciplin att knulla en full person halvt mot deras vilja?


   
SvaraCitera

EmmaE:

Varför ska det vara så?

För att vi lever i ett skitsamhälle där det är meningen att män ska vara kåta hela tiden och tjejer inte ska vilja ha sex men ändå ställa upp när männen vill.

EmmaE:

Det samma gäller när en kille kan säga saker som "Jag vill ha en tjej med riktigt stora bröst" så är det helt accepterat men om jag som tjej säger "Jag vill ha en kille med en riktigt stor kuk" så blir det helt plötsligt världens grej att jag som tjej vill ha något stort.

Här håller jag nog dock inte med. Tycker det verkar mer accepterat för tjejer att ha div. ytliga krav utan att ifrågasättas än för killar, men kan bero på kretsarna jag rör mig i. Vet inte.


   
SvaraCitera

Nachac:

Svarar med en lika uttjatad klyscha: Var skillnaden du vill se i världen.

som breivik [crazy]


   
SvaraCitera

Tickstart:

som breivik [crazy]

Lysande initiativförmåga i alla fall.


   
SvaraCitera

mynona:

Har hört andra säga så. Borde det inte vara fulare att utnyttja en destruktiv människa än att själv vara destruktiv?

Jo definitivt. Sedan är det ju inte säkert att det syns.

mynona:

Visar det inte mer brist på självdisciplin att knulla en full person halvt mot deras vilja?

Nej det är inte brist på självdisciplin eftersom de gör precis vad de vill.
Det är mer jäkligt dumt, utnyttjande och själviskt.

It takes two to tango!

Men det är såklart fulare att utnyttja.


   
SvaraCitera
mynona

Myksa:

Nej det är inte brist på självdisciplin eftersom de gör precis vad de vill.

Men resonemanget är ju att killarna ser ned på tjejer som låter sig utnyttjas när de är fulla. Först knullar killarna dessa tjejer, och när de har knullat klart så förakter de dem som tack. Därav följer att killarna är medvetna om att de har utnyttjat någon som egentligen inte vill.

Alla människor vet att det är fel att utnyttja andra. Alltså gör killarna något de själva vet är fel, för att de vill. Är det inte brist på självdisciplin att göra något man vill göra trots att man vet att det är fel?

Självdisciplin har ju till uppgift att hindra en just från att göra saker man vill göra, när man vet att det är fel.


   
SvaraCitera

sex är att synda!!!


   
SvaraCitera