Aviseringar
Rensa alla

väldigt får aktiva användare på UM


Ganon:

Men jag tror de flesta fattar att det inte är du på bilden.

spelar ingen roll, får ändå besökare och pm


   
SvaraCitera

Har också tänkt på det! Förr sov aldrig UM... nu kan man komma in och det är inte en jävel online som skrivit något på 2 timmar...

Det hände ALDRIG förr och det är inte okej! [no-no]


   
SvaraCitera

honolulu:

spelar ingen roll, får ändå besökare och pm

Dåså. Vad klagar du över?


   
SvaraCitera

Det är mitt fel. Folk har undvikit mig hela livet. Nu ska ni se att aktiviteten ökar när jag bli inaktiv nästa år.. [sad]


   
SvaraCitera

Ganon:

Dåså. Vad klagar du över?

honolulu:

inte värt det jag lovar

vad bitchar du över?


   
SvaraCitera

Känns som det skrevs en jävla massa mer för några år sedan då jag var aktiv här 😮

Nu känns det dött.


   
SvaraCitera

Om särskilda etablerade medlemmar la ner med sin kränkande attityd gentemot de nya som kommer eller bli bannade så kanske det på sikt skulle locka till sig fler användare till sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Om särskilda etablerade medlemmar la ner med sin kränkande attityd gentemot de nya som kommer eller bli bannade så kanske det på sikt skulle locka till sig fler användare till sidan.

det är ju det som är problemet när det är så få användare. lite alla-känner-alla. alla utomstående får ju lida av det.


   
SvaraCitera

Vehnk:

Om särskilda etablerade medlemmar la ner med sin kränkande attityd gentemot de nya som kommer eller bli bannade så kanske det på sikt skulle locka till sig fler användare till sidan.

Det är ju det som håller oss gamla användare kvar på den här sidan! Att få förtrycka och se ner på alla nya. Det är det gemenskapen hos oss gamla användare bygger på[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Det är ju det som håller oss gamla användare kvar på den här sidan! Att få förtrycka och se ner på alla nya. Det är det gemenskapen hos oss gamla användare bygger på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

å

[love]


   
SvaraCitera

Videon beskriver um helt korrekt.


   
SvaraCitera

Bara under mina trots allt rätt få år känns det som att det verkligen har minskat, tror Ni som pratar om en ond cirkel när det gäller återväxten och den lilla interna klubben av kärnanvändare har helt rätt men sedan är det väl också så att det under många år gått dåligt för communities i allmänhet (ja det är mer av en sådan en ett debattforum, kolla runt för helvete)


   
SvaraCitera

kebu12:

Det är ju det som håller oss gamla användare kvar på den här sidan! Att få förtrycka och se ner på alla nya. Det är det gemenskapen hos oss gamla användare bygger på

[love]


   
SvaraCitera

ni behöver en förändring, ni behöver en hjälte, en som kan styra er i rätt riktning...look no further, here i am

och titta så aktivt det blivit nu också!

change.


   
SvaraCitera