Aviseringar
Rensa alla

Väldigt förvirrad


Ämnesstartare

Hejsan! jag blev dumpad för ungefär 3 veckor sedan och jag har haft det riktigt tuffa veckor. Jag var tillsammans med tjejen i lite mer än 2 år och vi har alltid gjort allting tillsammans osv, vi hade det jätte bra. När hon gjorde slut så sa hon att vi skulle vara kompisar för hon ville inte förlora kontaken alls med mig, hon gillade mig verkligen mycket men inte så pass mycket för att vara tillsammans med mig.
Hon ringde mig också direkt när hon hade dumpad mig och frågade hur allt var, hon visade att hon verkligen brydde sig. Första veckan snackade vi en del faktiskt på msn och smsade varandra allting kändes faktiskt rätt bra.

Men de var nu allting började, vi bestämde en dag att vi skulle träffas för att jag sa att jag skulle ut på krogen o dricka med mina vänner o då ringde hon mig och sa att hon saknade mig eller aa kanske inte sakna men något åt de hållet. Det var redan då jag började få dem dära tankarna att jag kanske har en chans att få tillbaka henne eftersom hon ville träffas osv. Vi träffades och allting klickade vi kysstes och allting var som vanligt. För någon sekund så kändes faktiskt som att vi var tillsammans igen men så var det inte enligt henne. Hon sa att hon ville tänka över saken, hon ville inte att allt skulle gå så fort för om hon blev tillsammans med mig igen så kanske hon skulle ångra sig och svika mig på nytt, så jag tyckte det lät som en bra idé och jag körde hennes race.

Grejen med denna tråd är att ännu idag kör jag hennes race och hon har sagt att hon är "rädd" att ta tillbaka mig för att jag var väldigt svartsjuk hela tiden. Men jag har verkligen ändrat mig och jag vet verkligen inte hur jag ska visa det för henne, jag vill bara bevisa att jag är en ny person. En annan grej hon har sagt är att när allt klickade när vi träffades så kanske det berodde på att hon bara hade ett behov av att mysa med någon men hon visste inte klart hur det var. För att tillägga så är det bara jag som hör av mig till henne skickar sms och visar att jag bryr mig, men av henne får jag aldrig något.. det gör mig lite förbannad faktiskt.

Jag ska träffa henne nu på lördag och jag behöver eran hjälp!

Hur skulle ni gjort i min situation ? skulle ni fortfarande kört hennes race eller skitit i henne från första början?

dela med er av era tankar 🙂


   
Citera

FreddyK:

Hur skulle ni gjort i min situation ? skulle ni fortfarande kört hennes race eller skitit i henne från första början?

Du har alltså fortfarande riktiga känslor för henne, och hon bara leker ?
För ditt eget bästa så borde du kanske försöka glömma henne som en flickvän, och se henne mer som en vän - dvs, inget kyssande och sådär. Kan inte förklara hur jag tänker (great), men någonting säger mig att du kommer bli besviken och ledsen i framtiden om det fortsätter såhär.
Tröttnar du inte i och med att hon aldrig hör av sig till dig?

FreddyK:

Men jag har verkligen ändrat mig och jag vet verkligen inte hur jag ska visa det för henne, jag vill bara bevisa att jag är en ny person.

Skulle nog inte tro så stort på det där.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Låt henne vara. Orka hålla på fjolla sig för nån på det sättet [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså du blivit en ny person ja på vadå två veckor?!? jo visst[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Mycket av det du säger är sant.. men ändå känns det surt att sumpa denna chans som hon har givit mig. Jag har frågat henne flera gånger om hon vill att jag ska bara skita i henne o de vill hon liksom inte. Hon vill bara veta om hon verkligen gör rätt beslut.. vet inte hur jag ska förklara:s

Renesmee:

Tröttnar du inte i och med att hon aldrig hör av sig till dig?

Ja självklart gör jag det.. börjar nästan bli van.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Asså du blivit en ny person ja på vadå två veckor?!? jo visst

Du får tror vad du vill 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreddyK:

Du får tror vad du vill 🙂

Och det gör jag också[no-no]

Sedan tror jag eller tycker inte att du ska satsa på henne eftersom hon dumpa dig från början för att hon inte hade sådan känslor för dig(om jag fattat rätt?) iaf sedan så säger hon att hon vill tänka på det[no-no]
Du kan ju hoppas men tro inte att hon kommer tebx[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Sedan tror jag eller tycker inte att du ska satsa på henne eftersom hon dumpa dig från början

Jo men självklart har det kommit på tanken många ggr. Grejen är de är så svårt att inte satsa på någon som man har varit tillsammans med hur länge som helst och sen får reda på att hon kanske har känslor kvar..

Sovande:

Du kan ju hoppas men tro inte att hon kommer tebx

Grejen är att jag frågade henne alldeles nyss om hon kunde ge mig en chans till och jag fick svaret " Kanske" haha hon ville se hur hon känner nu på lördag.. men om hon inte visar lite mer intresse efter lördagen så kommer jag själv säga upp allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreddyK:

Jo men självklart har det kommit på tanken många ggr. Grejen är de är så svårt att inte satsa på någon som man har varit tillsammans med hur länge som helst och sen får reda på att hon kanske har känslor kvar..

Men är du säker på att det är riktiga känslor,vad du skrev sa hon ju att hon mest vill ha någon att mysa med[confused]

FreddyK:

Grejen är att jag frågade henne alldeles nyss om hon kunde ge mig en chans till och jag fick svaret " Kanske" haha hon ville se hur hon känner nu på lördag.. men om hon inte visar lite mer intresse efter lördagen så kommer jag själv säga upp allting.

Vilken taskig tjej?
Tycker att du gör rätt i det, menar om dte är ett förhållande så tar hon det verkligen inte om hon kommer med ett kanske[no-no]
Eller aa det kanske var seriöst o skit i dina öron när hon sa det men inte så du skrev nu[no-no]


   
SvaraCitera

Toffla INTE. Var lite dryg. Vill hon vara vän så sure, vänner pussas inte osv. Kör på det, låt henne ångra sig.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Men är du säker på att det är riktiga känslor,vad du skrev sa hon ju att hon mest vill ha någon att mysa med

Ja självklart har hon känslor kvar men kanske inte riktigt KÄR fast det vet hon inte :S lördagen kommer inhålla en del svar kan jag säga 🙂

Sovande:

Tycker att du gör rätt i det, menar om dte är ett förhållande så tar hon det verkligen inte om hon kommer med ett kanske[no-no]
Eller aa det kanske var seriöst o skit i dina öron när hon sa det men inte så du skrev nu[no-no]

Aa det kanske var ett rätt så seriöst "kanske" så aa jag vet inte riktigt hur jag ska säga men jag har inga förhoppningar jag är redo att slänga allt åt skogen och leva singel liv ett tag. Men helst inte hah 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Toffla INTE. Var lite dryg. Vill hon vara vän så sure, vänner pussas inte osv. Kör på det, låt henne ångra sig.[smile]

haha de har du rätt i 🙂 kanske funkar!


   
SvaraCitera

FreddyK:

haha de har du rätt i 🙂 kanske funkar!

Men jävla idiot det var ju exakt det jag skrev [tired]


   
SvaraCitera

FreddyK:

haha de har du rätt i 🙂 kanske funkar!

Klart som fan det funkar. Det vet alla.

Ending Jon:

Men jävla idiot det var ju exakt det jag skrev [tired]

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreddyK:

Ja självklart har hon känslor kvar men kanske inte riktigt KÄR fast det vet hon inte :S lördagen kommer inhålla en del svar kan jag säga :

Då hoppas jag på ditt bästa[y]

FreddyK:

Aa det kanske var ett rätt så seriöst "kanske" så aa jag vet inte riktigt hur jag ska säga men jag har inga förhoppningar jag är redo att slänga allt åt skogen och leva singel liv ett tag. Men helst inte hah 🙂

Som sagt lycka till[y]


   
SvaraCitera