Aviseringar
Rensa alla

Väldigt nervös


Ämnesstartare

Tjenare jag har ett problem som jag tror förhoppningsvis inte ni andra (mestadels) inte har.

Vi kan dra upp ett exempel bara för att ni ska få en bild:
När jag går och handlar käk så är allt chill o ja, men så fort jag kommer fram till kassan så säger någon random typ "Hej" eller liknande, då börjar jag skaka, nervöst skakande alltså. Om jag ska lämna fram sedlar så ser man det tydligt för lappen rör sig som om den försökte åka ur min hand BOKSTAVLIGT, vilket är skälet till att jag alltid betalar med kort nuförtiden.

Jag tror jag är för överspänd eller liknande men iallafall, är det såhär för någon annan? Som sagt kassa-grejen var bara ett exempel, det sker när som helst, även inför lärarna i skolan som jag känt och har snackat med i över 2år.


   
Citera
Ämnesstartare

Nä, kan känna att jag ska tänka va ska jag svara nu då?? fast inte ofta, typ med lärare osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har samma problem ibland när jag ska handla cigg och det sitter en snygging i kassan.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Nä, kan känna att jag ska tänka va ska jag svara nu då??

Okej, jag har inget problem med att svara, däremot hör dom ju (och ser förmodligtvis) såklart att jag skakar eftersom det låter nästan samma som när man fryser i rösten [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland ibland inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har samma problem ibland när jag ska handla cigg och det sitter en snygging i kassan.. [blush]

Hahaha.. nu är jag rädd för att jag är bi-sexuell.. T-T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantaexotic:

Hahaha.. nu är jag rädd för att jag är bi-sexuell.. T-T

Vad har det med saken att göra? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad har det med saken att göra? [confused]

För att om du blir nervös inför en snygging (antar att du menade tjej?) Så är det kanske anledningen till varför jag alltid är nervös? Vilket betyder att jag måste vara helt crazy eftersom jag blir nervös inför ALLA förutom mina irl kompisar. Jeez I'm a monster [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantaexotic:

Jeez I'm a monster [tard]

Eller kanske bara blyg.. Väldigt blyg! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ar samma problem ibland när jag ska handla cigg och det sitter en snygging i kassan..

lösning: sluta röka!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

lösning: sluta röka!!!!!!!

Mm.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skakar du aldrig med kortet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skakar du aldrig med kortet?

Jo klart det gör men kortet och en sedel är i annat material och syns därför inte lika mycket [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mm.. :/

det var en skitbra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantaexotic:

Jo klart det gör men kortet och en sedel är i annat material och syns därför inte lika mycket [bigsmile]

Klart att det gör. Du ska ju dessutom passa in kortet rätt i maskinen osv.


   
SvaraCitera