Aviseringar
Rensa alla

Väldigt osmakligt SD


Ämnesstartare

Agahnim: Nej, men 2007.

Fast den första delen är från 2013, och oavsett om det han skriver går i linje med SD eller inte så har han skrivit sina åsikter och tankar - i sin blogg - vilket borde leda till en uteslutning. Att det inte gjort det än förvånar mig med tanke på hur många andra man uteslutit och för vad. Men nåja, är väl inte förvånande om SD vill ha någon med sådana osmakliga och vidriga åsikter som Peter BjellheimGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, dina siffror är arabiska. Din Pizza är italiensk, din choklad är colombiansk, din freestyle är koreansk, din hund är utländsk. Dina bananer är från Afrika, din parfym är fransk, din matta är persisk. Din alkohol uppfanns av iranier, din landslagskapten är bosnisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Fast den första delen är från 2013, och oavsett om det han skriver går i linje med SD eller inte så har han skrivit sina åsikter och tankar - i sin blogg - vilket borde leda till en uteslutning.

SD har inga regler mot att man inte får skriva sina personliga åsikter och tankar i sin blogg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Än så länge verkar det dessutom vara Expo som tycker att detta är tillräckligt intressant att ta upp och de gör ju allt för att smutskasta den nationella rörelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: de gör ju allt för att smutskasta den nationella rörelsen.

SD smutskastar sig själva. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, dina siffror är arabiska. Din Pizza är italiensk, din choklad är colombiansk, din freestyle är koreansk, din hund är utländsk. Dina bananer är från Afrika, din parfym är fransk, din matta är persisk. Din alkohol uppfanns av iranier, din landslagskapten är bosnisk.

+ den röven du kollade på nyss o fick stånd? den e brasiliansk....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

SD smutskastar sig själva. 🙂

Nu pratar vi inte om SD specifikt utan den nationella rörelsen överlag.

Expo tar aldrig upp "skandaler" från 7-klövern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Vad tycker du om detta? 🙂 

SDs syn på homosexualitet är en av de få frågor som jag inte håller med om. Jag förstår hur man tänker men jag delar inte åsikterna. Därför är det också naturligtvis så att jag tar starkt avstånd från uttalanden eller åsikter som enskilda företrädare gör som gränsar till homofobi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, dina siffror är arabiska. Din Pizza är italiensk, din choklad är colombiansk, din freestyle är koreansk, din hund är utländsk. Dina bananer är från Afrika, din parfym är fransk, din matta är persisk. Din alkohol uppfanns av iranier, din landslagskapten är bosnisk.

Okej. Däremot tycker jag att det är orättvist att du ser Zlatan som  bosnisk bara för att han har en annan etnicitet än den klassiskt svenska. Jag ser Zlatan som svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: SD har inga regler mot att man inte får skriva sina personliga åsikter och tankar i sin blogg.

Fast det var inte min poäng.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast det var inte min poäng.

Hjärta

/Care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: *väntar på att patrick ska komma in och säga att detta är helt rätt, att det är så det ska vara och så vidare och så vidare*

Jag tycker inte att detta är rätt och det är hemskt att han säger sånt här om andra människor men värst av allt att han vill införa lagar som diskriminerar homosexuella. Han skrev något om ''avkristning'', så han är religiös, och det säger rätt så mycket.


   
SvaraCitera

fy fan :'( 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hade SD nöjt sig med att inte anse att människor med en icke hetero sexualitet eller en avvikande könsidentitet var värdiga deras samhälle hade jag enbart avfärdat dom som puckon. SD r inte ensamma om den värderingen.
Men att på grund av det bli likställd med pedofiler och annat löst folk det känns fan bara vidrigt. Men ja, att det finns gott om vidriga åsikter inom SDs reportoar det är tyvärr inget nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Osmakliga åsikter i allra högsta grad. Faktum kvarstår; det är inte moderpartiets ståndpunkter utan Bjellheims. Jag förväntar mig att Bjellheim utesluts (vilket en stor del av övriga nuvarande aktiva Sverigedemokratiska politiker också borde).


   
SvaraCitera