Aviseringar
Rensa alla

Väldigt små jeansshorts, tjejer 10-22 år...


Ämnesstartare

Typ alla tjejer klär sig i dessa och ser i princip identiska ut vilket är jävligt trist men det jobbigaste är:

jag fattar inte hur gamla alla är :s vissa ser ut som 18 men är 14 vissa ser ut som 14 men är 18, har inget intresse av att gå fram till en fjortonåring :@@ när en tjej har fyllt 13 kan hon se ut att vara vilken ålder som helst..

fast tjejer vill ju ha äldre killar så alla 14-15åringar blir väl glada om en 19¨årig kille kmr fram? :PpPpp

Detta har iaf gjort att jag typ(typ :$) helt ignorerar sådana tjejer och ist letar efter dem med en egen stil som jag hoppas ska vara ett tecken på en egen personlighet <3 kan kanske börja fråga "hur gammal e du? =)"

vad tänker DU om det här? ^_^


   
Citera
Ämnesstartare

jag är ett levande exempel, kan se ut som fjorton ibland trots att jag är 21 (köpte ett par jeansshorts för någon månad sen på barnavdelningen i age 9, inte ovanligt att jag har byxor i age 12 heller)
har en kusin som är  femton som ibland kan se ut att vara bra mycket äldre än mig
tittar ibland på henne och tycker det är så synd att hon växer upp så fort, tycker hon borde leka med dockor sånt.
men samtidigt hade jag pojkvän, var sexuellt aktiv och allting när jag var femton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig shorts, så jävla fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har aldrig shorts, så jävla fult

tycker det är rätt skönt, så kan man sitta med benen isär som en man utan att visa trosorna som man gör i kjol 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte hur många blottade rumpor jag har sett de senaste dagarna :S.

Tycker den typiska sommarklädseln "korta jeansshorts och luftig topp" är jättetråkig, fast jag har också det ibland pga skönt. Fler borde ha kjol eller klänning, det är snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller mja, superkorta shorts har jag inte, de täcker väl halva låren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Tycker den typiska sommarklädseln "korta jeansshorts och luftig topp"

aa precis det jag menar!! alla har så!! 🙁 sommarklänningar tycker jag är mkt sexigt :$

FruLiten: jag är ett levande exempel, kan se ut som fjorton ibland trots att jag är 21 (köpte ett par jeansshorts för någon månad sen på barnavdelningen i age 9, inte ovanligt att jag har byxor i age 12 heller)
har en kusin som är  femton som ibland kan se ut att vara bra mycket äldre än mig
tittar ibland på henne och tycker det är så synd att hon växer upp så fort, tycker hon borde leka med dockor sånt.
men samtidigt hade jag pojkvän, var sexuellt aktiv och allting när jag var femton.

hm, man får väl helt enkelt bedöma den mentala mognaden när man börjat prata.. jobbigt :@ :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har aldrig shorts, så jävla fult

alltså det är ju snyggt egentligen tkr jag men det har ju blivit som en uniform


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska man ha så kan man väl iaf ha något mer eget typ ett regnbågsfärgat pannband eller något... shortsen kan ju gärna vara roligare också..


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr jag ser så tjock ut i shorts 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:å!! 🙁 sommarklänningar tycker jag är mkt sexigt :$

Woop woop Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: tkr jag ser så tjock ut i shorts 🙁

tkr också det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det absolut sexigaste snyggaste vackraste finaste som finns är sådana där strumpbyxor i något fett snyggt mönster/färg osv så jävla niiiice b84c603336b9ca17ba4c9c83bce29d0a.jpg

typ sådana fast just de där var rätt fula.. men ändå snygga för det kan inte vara fult!!!! :$ blir för varmt att ha sådana nu på sommaren... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla under femton måste bära grön keps


   
SvaraCitera