Aviseringar
Rensa alla

Väldigt smala långa ben :'(


Ämnesstartare

Åh..
Jag är 1.82 och har extremt långa ben. [cute]
Nu tänker väl ni att det är fint att ha långa ben och så, men mina är extremt SMALA.
Alltså... mina vader är lika smala som min arm [confused]

När jag ser andra tjejer ha leggins som är så otroligt populärt nu, blir jag helt avundsjuk. Det sitter så bra på alla som har lite "kött" på benen. Men om jag skulle haft leggins på mig skulle jag framhäva mina "pinnar" ännu mer, eftersom leggins sitter så tajt [n]

Jag kan inte ha på mig något, förutom mina två storlekar för stora jeans. [tard]
Bläh.

Hur kan man träna så att man får lite muskler i benen, så de ser större ut? [cry]


   
Citera

Jag skulle säkerligen gilla dina ben.


   
SvaraCitera

ät och sluta klaga

fattar inte modet med ÄS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

ät och sluta klaga

Även om jag skulle äta mer än vad jag gör (och jag äter mycket) så sätter det sig ingenstans för att jag är så pass lång. Uteslutet, tyvärr.


   
SvaraCitera

Träna och ät mer. Jo det funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Träna och ät mer. Jo det funkar.

Hm, jag går på dans, det är den enda träningen jag får. Men vad ska man träna då? [cute]


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Hm, jag går på dans, det är den enda träningen jag får. Men vad ska man träna då? [cute]

Typ knäböj, utfall, löpning. Finns massa träning för benen om du söker på google exempelvis.


   
SvaraCitera

Var nöjd, och dina ben kommer troligtvis inte att vara lika smala under hela ditt liv, du har alltså något att se fram emot.


   
SvaraCitera

du verkar ha en annan ämnesomsättning, en del är bara väldig smala och kan inte göra så mycket åt dem. jag har korta ben, skulle gärna byta


   
SvaraCitera

du verkar ha en annan ämnesomsättning, en del är bara väldig smala och kan inte göra så mycket åt dem. jag har korta ben, skulle gärna byta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dubiös:

Var nöjd, och dina ben kommer troligtvis inte att vara lika smala under hela ditt liv, du har alltså något att se fram emot.

Vad menar du? [blush]


   
SvaraCitera

Vad väger du? Gå upp lite i vikt? Klart det sätter sig någonstans, bara för du är 180+ betyder det inte att det du äter försvinner? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taggad:

Vad väger du? Gå upp lite i vikt? Klart det sätter sig någonstans, bara för du är 180+ betyder det inte att det du äter försvinner? 😛

Jag väger 67 kg. Men jag har en jävligt snabb matsmältning. Lever på godis och chips varje dag + vanlig mat så klart, men ser endå ingen skillnad. [tard]


   
SvaraCitera

jag skulle göra vad som helst för längre ben.. byta? [smile]


   
SvaraCitera

Klaga inte över sånt som generellt sett är ansett som fint. [smile]
Men om du vill förändra dem så är väl träning det bästa. (Träning är bra, rekommenderas till allt.)

sculptura:

knäböj, utfall, löpning


   
SvaraCitera