Aviseringar
Rensa alla

Väldigt snabb körkortsfråga!


Ämnesstartare

Kom över ett teoriprogram till datorn från 2006. Programmet är alltså 3 år gammal och frågan är om det gör programmet till värdelöst?

Hur mycket har egentligen ändrats på dessa 3 år? Kan jag använda programmet utan att lära mig saker och ting fel?


   
Citera
Bell
 Bell

Det som ändras mest är ju statistik och vägmärken typ.. När jag skulle börja läsa påstod min körskola att böckerna uppdateras var tredje månad [confused] Låter ju rätt sjukt. Men tyvärr tror jag att det är dumt att chansa och ha en tre år gamla uppgifter. Det mesta stämmer säkert, men man vet aldrig (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svar. Någon mer som har åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det mesta stämmer. Det har kommit nya skyltar, men annars stämmer lagarna osv.
Dubbelkolla bara hur du ska kolla hur du ska veta när en bil ska besiktas. Det kan komma sådana frågor på körskoleprovet. Det står på reg.skylten när en bil ska besiktas. Sista siffran indikerar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körkortet är i fickan nu. Kan bara meddela att programmet fungerade utmärkt och innehåller inga felaktiga siffror eller information.

Iaf inte av vad jag har märkt. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körkortet är i fickan nu. Kan bara meddela att programmet fungerade utmärkt och innehåller inga felaktiga siffror eller information.

Iaf inte av vad jag har märkt. 😀


   
SvaraCitera

XDIGGX:

Kom över ett teoriprogram till datorn från 2006. Programmet är alltså 3 år gammal och frågan är om det gör programmet till värdelöst?

Hur mycket har egentligen ändrats på dessa 3 år? Kan jag använda programmet utan att lära mig saker och ting fel?

Eftersom de e många nya trafikregler sen 2008 så kan ditt program vara en aning för gammalt. vill du ha broshyrer på trafikregler kontakta då vv eller polisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XDIGGX:

Hur mycket har egentligen ändrats på dessa 3 år? Kan jag använda programmet utan att lära mig saker och ting fel?

Du kan nog använda programmet, men de är faktiskt en hel del nya märken o regler. så en uppdatering vore inte helt fel.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera