Aviseringar
Rensa alla

Välj ett märke del 2 :((((((((((((


Ämnesstartare

VäLj dÅ fÖ faAn


   
Citera

biltema eftersom de har billiga å goda bakelser


   
SvaraCitera

biltema enbart för jag vet vad det är för något 🙂


   
SvaraCitera

Biltema för deras mjukglassHjärta


   
SvaraCitera

biltema för deras roliga hundpipleksaker 🙂


   
SvaraCitera

Biltema för deras sjuka kvalitet på cyklarTumme upp


   
SvaraCitera

IKEA för deras goda "korvar" 😉 


   
SvaraCitera

Hitachi = Itachi Uchiha Hjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag va möjligtvis otydlig, men i detta fall så handla det om verktyg. Alla dessa märken gö verktyg.


   
SvaraCitera

Gör inte Hitachi högtalare/cd spelare? Vi har iaf en och även en hårddisk tror jag där det står Hitachi 🙂 de är helt okej. Inte superbra, men funkar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Gör inte Hitachi högtalare/cd spelare? Vi har iaf en och även en hårddisk tror jag där det står Hitachi 🙂 de är helt okej. Inte superbra, men funkar. 

Bland annat, Hitachi gö även grävmaskiner, verktyg osv.


   
SvaraCitera

DeWalt för att vi äger mängder av det


   
SvaraCitera

Tycker inte att pollen är särskilt rättvis när man ställer biltema och jula som har skrattretande kvalitet på sina verktyg mot exempelvis makita, bosch och black&decker. Dock röstar jag på makita med motiveringen: Även om jag inte testat alla märken i pollen så är min personliga erfarenhet av makita-verktyg överlägsen biltema och jula, men slår även dewalt, bosch, och black&decker.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Tycker inte att pollen är särskilt rättvis när man ställer biltema och jula som har skrattretande kvalitet på sina verktyg mot exempelvis makita, bosch och black&decker. Dock röstar jag på makita med motiveringen: Även om jag inte testat alla märken i pollen så är min personliga erfarenhet av makita-verktyg överlägsen biltema och jula, men slår även dewalt, bosch, och black&decker.

Hjärta

Fast det är ingen tävling, ville bara veta vilken smak vissa ha, om man köp en Biltema domkraft är man ju dum, vi ha en sån hemma Gråter


   
SvaraCitera

Räänkkutus: om man köp en Biltema domkraft är man ju dum

Nja, det är väl lite att ta i? Det dumma är ju om man lyfter upp bilen och sen låter den vila på domkraften medans man jobbar under den.

Hjärta


   
SvaraCitera