Aviseringar
Rensa alla

Välj töntarna för fan!


Ämnesstartare

Den här tråden hamnar under mobbning och misshandel för att jag säger det.

Tjejer, det här är ett meddelande till er, och innan någon frågar, ja jag är själv en tönt/nörd.. Låt oss börja.

Jag förstår inte varför ni tjejer hellre har sex med killar som super, slåss, knarkar, åker motorcykel och röker, om ni bryr er minsta lilla om framtiden så måste ni ha mer sex med nördar/töntar.

Seriöst tänk på saken, vilka gener är bäst, dom nyfikna, snälla, intressanta generna eller dom supande, rökande, slagsmåliga generna.

Tjejer är dom som styr evolutionen och om ni fortsätter att låta coola killar pippa med er så kommer fan tönt genen dö ut och alla kommer knarka och ingen kommer plugga upp sig till att kunna tillverka knark..

För männsklighetens skull, välj nördar över coolingar.

Ge mig lite feedback, vrf mobbar ni oss när vi e männsklighetens ända hopp?


   
Citera

JoElite:

vrf mobbar ni oss när vi e männsklighetens ända

JoElite:

vi e männsklighetens ända

there you go.


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag förstår inte varför ni tjejer hellre har sex med killar som super, slåss, knarkar, åker motorcykel och röker,

har aldrig haft sex med en "sån" kille


   
SvaraCitera

JoElite:

vi e männsklighetens ända hopp


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag förstår inte varför ni tjejer hellre har sex med killar som super, slåss, knarkar, åker motorcykel och röker, om ni bryr er minsta lilla om framtiden så måste ni ha mer sex med nördar/töntar.

Nördar får inte ligga. Nördar suger därför i sängen. Bad boys får ligga. De får därmed träning i sängen. Alltså ligger jag med bad boys.

eller njä iofs är min darling rätt nördig ibland med... men aldrig töntig. Och jävlar, han har lovely muskler och cigarettsprucken röst <3


   
SvaraCitera

JoElite:

plugga

Eh, ja, något du borde pyssla med:

JoElite:

e männsklighetens ända

äh troll


   
SvaraCitera

JoElite:

Seriöst tänk på saken, vilka gener är bäst, dom nyfikna, snälla, intressanta generna eller dom supande, rökande, slagsmåliga generna.

enligt normen är just dessa bäst [y] - handlar om att kvinnan måste känna sig skyddad och ha en man som kan skaffa mat åt den. nördar må vara smarta, men kvinnor behöver inte smarta män.


   
SvaraCitera

Tänker på nördar som glömmer duscha. Hu.


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

handlar om att sliddjuret måste känna sig skyddad och ha någon som kan skaffa mat åt den. nördar må vara smarta, men kvinnor behöver inte smarta män.

Smarta har rätt mycket bättre chans att fixa mat än starka i dagens samhälle, såvida du inte bor i typ zimbabwe.


   
SvaraCitera

stereo total:

Tänker på nördar som glömmer duscha. Hu.

hehe som jag typ. eller jag orkar bara inte :S - brukade duscha dagligen förut, och länge också..men nu har jag gått och blivit "nörd" [blush]


   
SvaraCitera

Jag hatar din naiva, trånga och vridna världsbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min?


   
SvaraCitera

TisselTessel:

Smarta har rätt mycket bättre chans att fixa mat än starka i dagens samhälle, såvida du inte bor i typ zimbabwe.

Ja men så tänker inte din reptilhjärna och dina äggstockar...


   
SvaraCitera

TisselTessel:

Smarta har rätt mycket bättre chans att fixa mat än starka i dagens samhälle, såvida du inte bor i typ zimbabwe.

ah säg det till en reptilhjärna.


   
SvaraCitera

JoElite:

Min?

Ja 😮


   
SvaraCitera