Aviseringar
Rensa alla

Välj töntarna för fan!


flickansvekmigikväll:

hehe som jag typ. eller jag orkar bara inte :S - brukade duscha dagligen förut, och länge också..men nu har jag gått och blivit "nörd" [blush]

Fy. Slår vad om att du har långa tånaglar också.


   
SvaraCitera

Därför att svenska tjejer gillar killar som är benägna att slå dom.


   
SvaraCitera

JoElite:

tönt genen


   
SvaraCitera

Myksa:

Ja men så tänker inte din reptilhjärna och dina äggstockar...

flickansvekmigikväll:

ah säg det till en reptilhjärna.

Jag går igång på intellektuella män. Sen vill jag ju ha nån med bra fysik också, men en kille som kan diskutera konsekvensetik är helt klart ett plus.

Nu har jag sådan tur att jag min karl har sexpack och undervisar i filosofi, så det är ett non-issue.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fy. Slår vad om att du har långa tånaglar också.

nej, inte senast jag kollade


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag förstår inte varför ni tjejer hellre har sex med killar som super, slåss, knarkar, åker motorcykel och röker.

Så nördar gör inget av det? Det är inte de där sakerna som gör en kille cool och attraktiv, tjejer vill inte ha mörka mysteriska pojkar, de vill ha clowner med hoppborgar.


   
SvaraCitera

TisselTessel:

Jag går igång på intellektuella män.

ah, men du är inte center av universum. spelar ingen roll vad du tycker att du går igång på. faktum är att du går igång på annat än bara intellektualitet (stavning? :pp)


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

nej, inte senast jag kollade

Viktigt med hygien för attraktionen.


   
SvaraCitera

stereo total:

Viktigt med hygien för attraktionen.

ah vet, men jag bor i mammas källare. när jag går ut så duschar jag innan och gör mig fin - men har inte behövt gå nånstans viktigt på senaste dagarna XD


   
SvaraCitera

JoElite:

tönt genen

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

TisselTessel:

.

TisselTessel:

.

TisselTessel:

.

Och vad ville du ha sagt med det? [zzz]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

ah, men du är inte center av universum. spelar ingen roll vad du tycker att du går igång på. faktum är att du går igång på annat än bara intellektualitet (stavning? :pp)

Har aldrig sagt något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Så nördar gör inget av det? Det är inte de där sakerna som gör en kille cool och attraktiv, tjejer vill inte ha mörka mysteriska pojkar, de vill ha clowner med hoppborgar.

Bra sagt!


   
SvaraCitera

TisselTessel:

Har aldrig sagt något annat.

ah oki nice att du håller med [y]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

ah, men du är inte center av universum. spelar ingen roll vad du tycker att du går igång på. faktum är att du går igång på annat än bara intellektualitet (stavning? :pp)

För att flickan svek dig?

Hohoho är så rolig idag


   
SvaraCitera