Aviseringar
Rensa alla

Välj ut den bästa Ummaren som är sämst på MATTE


Ämnesstartare

Välj ut den bästa ummaren som är sämst på matte. 
Första ummaren skriver en gåta, problemlösning, något ur matteboken som nästa ummare ska svara på och sedan hitta på en ny mattefråga. Nästa ummare får gissa och om den gissar rätt enligt föregående ummare så får den ställa en ny. Under tiden väljer vi gemensamt ut så bäst det går vilken ummare som är BÄST på att vara SÄMST på matte. 
För att skruva upp er så kan jag börja med att säga:
... Jag (SkeletonGirl) är MATTE = jag är hundägare + bytt ut TT (minecraftämne) mot RR+ ~ RH+ [japanese vamp1.Dr reDrama]. Ug0t "ET" straight? /lovleycomplex
°○●•. - (panda) #molekyler ^ h20. Kent dör.


   
Citera
Ämnesstartare

Första frågan: 
vad blir 2 + 2? 


   
SvaraCitera

4

vad blir 9 x 15 - 20 + 9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
4

vad blir 9 x 15 - 20 + 9

Fel svaret är: 
2 + 2 = 22 som också är 42. Min sammanfattning är: 2 2 ser ut som Marvins ögon. Om man roterar dem.li.jpg

och även:  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
4

vad blir 9 x 15 - 20 + 9

Svar: 91509 förklaring: om man knyter ihop första säcken så blir det 915 sen minus ger kastar 20 lappen i sjön och kvar blir nio kattliv. Om du satt två plus framför 20 lappen så hade de erövrat minusettecknet och då hade svaret blivit: 915030 (eftersom det erövrade minus tecknet och fick en poäng över på andra lagets sida). Hoppas Jag gav en rimlig förklaring. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa fråga: Vad liknar i om man tar bort pricken ovanför i:et? 
merry poäng (merit): hur långt blir i:et i antal mil?


   
SvaraCitera
Haien

Va?

Man brukar försöka göra forumlekar lätta att fatta för annars dör de, vi får väl se med den här..


   
SvaraCitera

Jag väljer ut Haien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda svarade alldeles rätt på frågan: vad liknar i om man tar bort pricken ovanför i et? Ni ska få mitt svar:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Va?

Man brukar försöka göra forumlekar lätta att fatta för annars dör de, vi får väl se med den här..

#selftrap


   
SvaraCitera

jag tror skeletongirl vinner titeln sämst på matte 

sagt m kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett i utan sin prick kan likna 1Hjärta Up = hqdefault.jpg

och eftersom panda väljer ut haien så får han börja om från början på leken med att ställa en ny fråga som han kan rätta svaret på. Då ska vi se hur han löser det svaret. Kanske sämre än mig till och med, (med all respekt). Pricken har också "trillat" utanför kanten på vår tråd, och eftersom vår tråd är en lek kan det även vara en bana på ett brädspel. Sammanfattningsvis:
Panda säger att hon väljer ut haien, vilket betyder att det var hon som upptäckte FÖRST.. att hajen hamnade utanför vår spelbana, tillsammans med pricken ovanför iet. Alla här som är gamers hajjar vinkeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


Pandas tur att ställa nästa fråga om matte/problemlösningar! 


   
SvaraCitera

Om det tredje inlägget i tråden gjordes av Skåneär bäst och om 4 av de 5 senaste inläggen i tråden har varit av SkeletonGirl, vem kommer göra tredje inlägget efter mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
jag tror skeletongirl vinner titeln sämst på matte 

sagt m kärlek

Du får gärna hjälpa mig bli bättre på huvudräkning när det blir min tur att sköta kassan på jobbet. Då jag fick godkänt på matte i gymnasiet men inte de andra i min särgrupp av någon anledning. Jag klarade långt ifrån hälften av alla frågor på NP. Tycker ni att jag borde anmäla min favoritlärare som var för snäll mig mig? Gråter


   
SvaraCitera