Aviseringar
Rensa alla

välja tatuerings motiv


Mehran

Var gör man sån tatoo? Jag gör inte i Sverige. 


   
SvaraCitera

 Välj motiv själv, ingen kan välja åt dig. Sedan kan du inte göra en sleeve på en gång, inte om du ska ha en helsleeve i alla fall. Googla runt på studios eller be någon hjälpa dig, sedan tittar du på deras portfolios (de flesta brukar ju ha några bilder uppe på instagram i alla) och väljer artist. Det kommer också att kosta en bra slant så börja spara ditt studiebidrag redan nu om du har möjlighet.


   
SvaraCitera

Vad har du för budget dvs hur mycket får den kosta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jänkaren:
Vad har du för budget dvs hur mycket får den kosta? 

vet inte har ju  en fond av pappa som löder ut nästa nät jag är 18 och sparade  pengar så typ 40 000 har jag


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99: vet inte har ju en fond av pappa som löder ut nästa nät jag är 18 och sparade pengar så typ 40 000 har jag

Bara en fundering... är det inte bättre att du låter sparkapitalet ligga kvar i fonden förutsatt att fonden har hyfsad utveckling så att du om några år kan köpa en egen lägenhet istället för att göra en tatuering för pengarna. Kanske inte är så jävla roligt att bo kvar hemma som 20- eller 25-åring även om du har en häftig sleevetatuering på armen.

Tillgången på hyreslägenheter lär bli mindre och mindre och inom bara något år så är det enbart bostadsrätter dvs "köpelägenheter" som kommer att gälla.


   
SvaraCitera