Aviseringar
Rensa alla

väljer fula killar


Ämnesstartare

Är en vanlig tjej på 17 år som har ett bästisgäng där alla är ursnygga. Får ofta höra av vänner att jag är snygg osv men jag kan verkligen inte se det själv. Och det känns som att alla mina kompisar får jättemycket uppmärksamhet av killar men inte jag. Därför "tar jag det jag får". Jag tar alltså killar jag tycker är fula osv för att jag inte tror att jag kan få bättre. Men hur gör jag för att få killar jag vill ha egentligen? Känns som att dom är för snygga för mig om dom ser de minsta bra ut, men vill hålla på med killar jag gillar...


   
Citera

fuck fula killar Rodnar


   
SvaraCitera

inte bokstavligen alltså
låt bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men hur får man kontakt med de snygga och hur vet man att man är "good enough"


   
SvaraCitera

prova ba! är inte good enough för snygga tjejer men det skiter jag i Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vill inte vara dendär fula tjejen man ångrar att man hånglade med dagen efter ..


   
SvaraCitera

Du hjälper mindre attraktiva killar att stärka sina självförtroenden. Se det positiva i livet


   
SvaraCitera

majskolv97:
men jag vill inte vara dendär fula tjejen man ångrar att man hånglade med dagen efter ..

men ge dig du är inte ful (det lät inte så på dig alltså Rodnar)
och hamna inte i såna situationer som kan ge upphov till sånt där trams.. är du bara ute efter kuk eller vill du ha en partner liksom? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah ja de är alltid nåt! sen ska man ju må bra själv..


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Du hjälper mindre attraktiva killar att stärka sina självförtroenden. Se det positiva i livet

sätt på elliot rodger Rodnar


   
SvaraCitera

majskolv97:
ja men hur får man kontakt med de snygga 

På samma sätt som vem annars som helst? Och garanterat finns det även snygga killar som finner dig snygg. Snygga killar är ingen homogen grupp, och skönheten ligger i betraktarens ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men ge dig du är inte ful (det lät inte så på dig alltså Rodnar)
och hamna inte i såna situationer som kan ge upphov till sånt där trams.. är du bara ute efter kuk eller vill du ha en partner liksom?

kom nyss ut ur ett lång förhållande och vill ha en kk, ska hem till en kille på lördag som ja låg med på fyllan men vet inte ens om jag är attraherad av honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

På samma sätt som vem annars som helst? Och garanterat finns det även snygga killar som finner dig snygg. Snygga killar är ingen homogen grupp, och skönheten ligger i betraktarens ögon.

de har du rätt i! Men har kommit in i en slags fas där jag friendzoonar alla snygga killar för jag är livrädd att bli nobbad då jag redan har taskig självkänsla då mitt ex blev tillsammans med en ny direkt efter att de tog slut efter 1,5 år


   
SvaraCitera

majskolv97:

kom nyss ut ur ett lång förhållande och vill ha en kk, ska hem till en kille på lördag som ja låg med på fyllan men vet inte ens om jag är attraherad av honom

okej Rodnar gör som du vill, men jag personligen skulle inte kunna vara med någon jag inte är attraherad av, hur kom det sig att ni låg öht? :s


   
SvaraCitera

Tickstart:

sätt på elliot rodger Rodnar

Euw 🙁


   
SvaraCitera