Aviseringar
Rensa alla

Välkommen till(8) årstider


Ämnesstartare

Image
Ni(5) ä!r(22) sådana som(14) kanske(14) ibland(2) tittat upp mot det(19) stora mörka som(15) st_rä_cker sig(2) över våran himmel och(20) dä!r(2) lyst och(21) glänst av(4) slumpmässighetDold text: komma(10) kanske(15) pekar ni(6) på(6) några(2) stjä!rnor ni(7) ser(4) och(22) talar(2) om(8) att(21) det(20) ä!r(23) en(12) ugnDold text: komma(11) om(9) så(4) ä!r(24) ni(8) bekanta med(4) vår(2) ​sjä!rnhimmelDold text: punktslut(9)

Under(2) året står(2) polstjärnan(2) alltid(2) stilla medan resten av(5) skyn rör sig(3) runt runt(2) (den(7))Dold text: punktslut(10) Om(10) man(7) har(7) sovit i(11) en(13) grotta i(12) femton(2) år så(5) kan man(8) se(3) på(7) stjä!rnorna om(11) det(21) ä!r(25) vår(3) eller(9) höst(2) och(23) det(22) ä!r(26) bra(3)Dold text: punktslut(11)
Just nu(3) säger stjä!rnorna(2) att(22) det(23) ä!r(27) sommar(2) och(24) det(24) ä!r(28) mer(2) än(2) bra(4) det(25) ä!r(29) även(5) rätt(2) behagligtDold text: komma(12) sä!rskilt under(3) de(2) få mörka(2) timmar(2) nä!r(3) man(9) står(3) och(25) tittar på(8) stjä!rnor eller(10) bara(5) har(8) det(26) trevligtDold text: punktslut(12)

Om(12) du(2) älskar sommarkvällar men(8) saknar egen tanke(3) kanske(16) vilja så(6) har(9) jag(10) kompilerat en(14) sen sommar(3) kväll musikblandning för(6) att(23) göra(4) tråden komplettDold text: kolon(4)

Dold text: plus
http://open.spotify.com/user/ad-hoc/playlist/30a6V0S3sBLntcGHGUTnd6
Dold text: plus

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Tack så mycket.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Va?
är himlavalvet nazist eller vad kom du fram till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack. jag är nyfiken på vad siffrorna innebär.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Ahora Neoismus

innehållslös esoterism. uppfattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöktw reda ut vad siffrorn betydde en gång, först stämde det med antalet stavelser men i senare delen av inlägget stämmde det ej. Är du konsekvent med siffrorna eller blev du bara trött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är

Dan_the_ironman:

konsekvent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket arbete du lägger ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vilket arbete du lägger ner

Dold text: tycker att sommaren förtjänar det i år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Tack så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Dold text:

Ja. Den har varit och är fin. Fast ibland är det för varmt och då blir man svettig och grinig.
Min lycka skulle vara gjord om jag hade en pool eller sjö i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peka ut på svastikan vart vi befinner oss nu
Tips: ta hjälp av stjä!rnhimlen


   
SvaraCitera