Aviseringar
Rensa alla

välkommen till min lilla press! (skratt)


Ämnesstartare

hej allesammans mitt namn är peder jag är 56 jordsnurr gammal och jag har blå ögon grönt hår och snärta vader jag tyker om att gå på stranden med någon i handen (skratt) jag söker efter en kvinna att prata med från 18 jordsnurr till 20 jordsnurr du ska vara inte rökare, god tränad och ett riktigt humor *ler* jag bor i blåsut och jag vill att vi ska kunna ha skoj tesammans gå promenader och så låter detta som en bra press skriv hjärna tilblaka förresten jag har även barn två söner och en hund som heter hunden göran och en fisk som heter fiskpinnen och en tvättmaskin som gillar att snurra hunden göran han tuycer det är skoj tuckler inte du det obs mitt arbete äro ckså börjar stekare på burger king på götgatagatan vill du komam förbi där och hälsa gör det jag bjussar hjärna på en big burger fling som i flint stones ha ha japp en specialare det är jg bra på kreativ man som jag e

mvh peder johanericsson

p.s bifogar ett foto på mig så detta är jag (till Vänster) under jakt säsongen med min vapen dragare bänke han e bakom mig jag har turbinen på mig
Image
säg hjärna vad ni tkr


   
Citera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj glömde syften med denna forumet det är skriv en om dig som min press fast om dig ditt liv och dina färdigheter och goals i livet


   
SvaraCitera

hahahahaha *L*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

en fisk som heter fiskpinnen

hahahhahahahhahahahhahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjärna [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*L* ler *L* Hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Lera*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la in en bild på mig vad tucks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

p.s bifogar ett foto på mig så detta är jag (till Vänster) under jakt säsongen med min vapen dragare bänke han e bakom mig jag har turbinen på mig

detta var ett ståtligt foto riktiga kanon vapen o allt ser jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

xD

oj god respons från fisten är inte vanlig!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

oj god respons från fisten är inte vanlig!!!!!

Känn dig lyckad idag! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Känn dig lyckad idag! [zzz]

jag vet att du tucker om angelize


   
SvaraCitera