Aviseringar
Rensa alla

Välkommen till Röding:s och UM:s "gör det själv"-datingservice!


Ämnesstartare

Allt du behöver göra för att bli ihopparad med en passande partner är att posta ett inlägg där du beskriver dig själv ingående. Texten måste beskriva utseende, hobbys, personlighet, livssituation, drömmar, ambitioner, vad du letar efter, osv. Allt som kan vara intressant för att hitta någon att knulla med. Efter att du gjort det så kommer jag och andra i tråden att betygsätta dig på en skala från ett till tio, och därefter para ihop dig med en partner som matchar dig. Finns ej någon tillgänglig partner så hamnar du i dejtingkön och blir tilldelad en partner så snart som en blir tillgänglig.

Vad ni gör därefter är fullkomligt upp till er. Det här är trots allt inte någon läskig koppleritråd! () Ett förslag kan vara att skicka ett romantiskt PM. Känner ni er lite mer äventyrliga så får ni mer än gärna sköta erat flörtande i den här tråden.

Så kör igång! Posta ett beskrivande och finn en kamrat eller fler för njutning (och allt mer man kan önska sig av en)!

Du kan tilldelas en eller flera partners och av vilket kön som, här är vi inte heteronormativa, osv.

Alla är välkomna att para ihop folk med någon, tråden är till för hela UM! Ser du två du tycker passar så var inte rädd att skriva. [cool] Själv kommer jag försöka rekommendera folk till alla som skriver men mitt ord är inte det enda.

(vill du posta en bild utöver din beskrivning är det såklart välkommen, men inget tvång)


   
Citera

snygg

sexig

och

singel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Hoppas att denna tråd blir lite mer intressant än Exner och hans ständiga 6:or och 7:or!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

snygg

sexig

och

singel

Ok, ingen passar. :/

Skriv ordentligt om du vill vara med!

Capture:

Hoppas att denna tråd blir lite mer intressant än Exner och hans ständiga 6:or och 7:or!

Klart, att alla får delta i bedömningen borde hjälpa! [cool] Skriv nu så vi kan blanda opp UM lite till!


   
SvaraCitera

Heja.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Skriv ordentligt om du vill vara med!

Rasist. [sad]

Utseende, lång med glasögon. Bra klädsmak.

Hobby är att göra konst. Eller snarare vara kreativ. Mina ambitioner är att ha ett jobb som jag trivs med och resa runt i världen.

Jag söker en trevligt och lugn hona. Gärna med långt hår och gillar film och göra kreativa saker med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhej
jag har brunt hår, bruna ögon och är ganska kort och ganska smal (ok, mitt bmi ligger på 18,4 typ) och blir aldrig brun på somrarna hur mycket jag än solar, så det har jag slutat upp med. på fritiden gillar jag att göra det jag känner för för stunden, har alltså ingen särskild "hobby".

min personlighet........... öh
vet inte, hjälp

bor hemma och är arbetslös för stunden [blush] gör inget alls på dagarna

min dröm är att åka utomlands (har aldrig varit i något varmt land, har endast besökt danmark och lettland [n]) och jaaa, en till dröm är att spara ihop pengar så jag kan göra lite vad jag vill när jag vill. man kan säga att min dröm är att få känna freedom.

mina amibitioner dårå. hm. har inte tänkt så långt (VILL INTE FOKUSERA PÅ FRAMTIDEN EFTERSOM JAG VILL VARA BARN).

söker någon som gillar dtta [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Rasist. [sad]

Nu får du en 0:a. [sad][sad][sad]

Macktorsken:

.

Svårt att bedömma det lilla så får bli en 5:a. Hör av mig när jag funnit ett lämpligt ligg!

enhimmelskdrog:

söker någon som gillar dtta [smile]

Låter som 7 eller 8 (så får bli 7,5). Hör av mig till dig med. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag är en alkoholiserad fet kille på 28 år som söker kärleken i mitt liv.

Jag är lat, smutsig och fattig. Lider även av depressioner som jag medicinerar mot..

Jag söker en tjej som inte kräver nåt av mig. Du ska vara ok med att försörja mig och ge mig sprit. Inte tycka illa om att jag är full praktiskt taget hela tiden, och aldrig städar.

Du ska inte ha några krav på sex, jag är rätt dålig i sängen, och faktiskt ganska ointresserad av nåt annat än min egen orgasm, som brukar komma ganska fort. Förspel består av att vi klär av oss, eller i ditt fall: lyfter upp kjolen. Detta gör vi kanske en gång i månaden, övriga tiden super jag mest.

Jag orkar inte hålla på och prata om saker, så jag ser helst att vi inte pratar över huvud taget, förutom när jag är full, då jag gärna skrävlar och skryter om ganska mediokra saker jag har gjort i mitt liv. Eller ältar samma sak i flera timmar.

Jag kommer aldrig slå dig, så det behöver du inte vara orolig för, men jag är oerhört lynnig och kommer slå sönder det mesta i hemmet, förr eller senare...

Andra saker jag är intresserad av är: Sluta mig i mig själv, få mitt ego slickat, slippa tvätta mig, supa.

låter detta intressant så hör av dig

p.s. du måste vara snygg"

Bästa annonsen någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Bästa annonsen någonsin.

Damn, hade bazzat dirr azzo. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sikken härmapa du är[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Damn, hade bazzat dirr azzo.

Hahaha, ja det låter f1 nice [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Sikken härmapa du är[surprised]

Man måste posta bild i Exners tråd. :(:(:(


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Svårt att bedömma det lilla så får bli en 5:a. Hör av mig när jag funnit ett lämpligt lig

Ger en bättre beskrivning efter filmen!


   
SvaraCitera