Aviseringar
Rensa alla

Vända kuken ut o in?


LimeTheFox:

jag är en räv, jag har inget kön.

Eller va man e för slags levande individ.. Förlåt.


   
SvaraCitera

Fast rävar har väl kön, hane och hona ^^


   
SvaraCitera

Bollarna går att trycka in vet jag men inte mycket mer tro jag, kanske rulla upp kuken via Kiss hålet och göra en donut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Bollarna går att trycka in vet jag men inte mycket mer tro jag, kanske rulla upp kuken via Kiss hålet och göra en donut?

Vad är kiss hålet på en kuk?


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Vad är kiss hålet på en kuk?

Amenvafan där man skjuter sperman, uthera på engelska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

Amenvafan där man skjuter sperman, uthera på engelska

och hur har lilla söta du tänkt att man ska vända kuken ut och in genom det lilla hålet? 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

och hur har lilla söta du tänkt att man ska vända kuken ut och in genom det lilla hålet? 

Ja det va en helt jävla annan femma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

Ja det va en helt jävla annan femma

jag kan förstå att man kan stoppa handen i rumpan på en men inte ta hela kuken genom kiss hålet, det är ju för litett och hur ska man ens börja? 


   
SvaraCitera

Nu när jag har fått en mer "klarare" bild på det hela kan jag ju säga att man kan flytta på urinblåsan, så det borde ju vara möjligt att "vända" kuken ut o in. Dock så är jag rätt så säker på att du inte kommer att producera nå mer sperma efter en sådan operation. Jag tror inte heller nån kirurg hade velat utföra en sådan operation.

Notera att jag är inte läkare eller liknande. Jag skriver bara vad jag tror och har läst på internet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amadeus Från Syd:
Nu när jag har fått en mer "klarare" bild på det hela kan jag ju säga att man kan flytta på urinblåsan, så det borde ju vara möjligt att "vända" kuken ut o in. Dock så är jag rätt så säker på att du inte kommer att producera nå mer sperma efter en sådan operation. Jag tror inte heller nån kirurg hade velat utföra en sådan operation.

Notera att jag är inte läkare eller liknande. Jag skriver bara vad jag tror och har läst på internet. 

tror gör man I kyrkan


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

tror gör man I kyrkan

Ordet "tror" har inget med kyrkan att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amadeus Från Syd:

Ordet "tror" har inget med kyrkan att göra. 

varför går det så många Muslimer, judar och kristna till kyrkan och tror på gud o en massa skit? 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

varför går det så många Muslimer, judar och kristna till kyrkan och tror på gud o en massa skit? 

Ordet "tror" har fortfarande inget med kyrkan, synagogor etc att göra.


   
SvaraCitera
Donno

Amadeus Från Syd:

Nja, nu ska vi ju inte anta nåns kön.

Vadå anta nåns kön? Menar du möjligen ens juridiska kön? De menar jag iaf, hur man blir uppfattad av samhället är nog väldigt viktigt efter vad man har för sexuell läggning


   
SvaraCitera

Donno:

Vadå anta nåns kön? Menar du möjligen ens juridiska kön? De menar jag iaf, hur man blir uppfattad av samhället är nog väldigt viktigt efter vad man har för sexuell läggning

Nja. För att man inte ska trigga igång folk så ska man ju "inte bry sig om det juridiska könet" utan man ska bry sig om det man VILL bli tillkallad.

Jag säger inte att jag håller med detta men jag vill inte heller göra nån upprörd.


   
SvaraCitera