Aviseringar
Rensa alla

vänner eller mer??


Ämnesstartare

Det hände för några dagar sedan. jag fick ett sms från min bästis och hon skrev och frågade fall vi skulle börja gå ut. Och att hon gillade mej. men jag är såå * förvirrad shockad eller jag vet inte vad... jag visste hon var bi men jag visste inte hon gillade mej... jag skrev som det var att jag gillade henne som en vän och då skrev hon att jag skulle ge henne en chans... jag vet inte hur jag ska möta henne? Hon är en skit bra kompis så jag vill ju inte förlora henne. och hon är den ända i byhålan som har samma intressen som jag!


   
Citera

fortsätt vara vän med henne då [shake]


   
SvaraCitera

Berätta att du är hetro... ? [y]


   
SvaraCitera

Fortsätt vara hennes vän, var ärlig och stöd henne för obesvarad kärlek är sjukt svårt och jobbigt.


   
SvaraCitera

döda henne[blush]


   
SvaraCitera

orättvist av din kompis, ju mer inbillningar du ger henne att de finns en chans desto sämre kompisar kommer ni vara när hon får reda på sanningen(så tro inte du gör henne en tjänst när du inbillar henne att hon har en chans)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

orättvist av din kompis, ju mer inbillningar du ger henne att de finns en chans desto sämre kompisar kommer ni vara när hon får reda på sanningen(så tro inte du gör henne en tjänst när du inbillar henne att hon har en chans)

Jag tror det oxå.


   
SvaraCitera