Aviseringar
Rensa alla

Vänner med förmåner..?


Ämnesstartare

Tjena snyggingar

Träffat en kille från och till sedan 1,5 år tillbaka, bio liksom.. endast som vänner tills i somras.
Då sov han här första gången, inget hände. inte ens lite mys [n] kände mig smått disappointed då..[sad]
Men vi fortsatte att träffas o se bio och jag började få lite starkare känslor för killen.
2-3 månader efter första övernattningen sov jag hos honom och det blev mys med intima smekningar o kyssar men inget sex. Båda var nöjda, vad jag vet.
Jag var fortfarande inte kär.
1 månad efter det miste jag min oskuld med en annan kille och jag kände mig jäääkligt osäker med tanke på hur det hade gått tillväga. (oskulden var en av anledningarna till att jag o kille nr1 inte hade sex) Jag berättade för kille nr1 om detta och han förstod hur jag kände osv.. blabla.
Jag sov hos honom en gång till, 2 veckor efter sexet, och vi mös som senast. Mina känslor var lika starka.
efter detta frågade jag hur det låg till mellan oss.. han var inte redo för ett förhållande men gillade mig osv.

Nu har det gått ca 2 månader sedan vi sågs sist och inatt smsade han och berättade att han saknade vårt mys. Han frågade också på vilken nivå vi låg. Jag sa att jag inte visste (..mina känslor har lyckats svalna lite sedan sist liksom..) och han frågade om vi kunde vara Vänner med förmåner.

the thing is..
Är det bra för min del att vara kk med en person som jag skulle kunna falla för när som helst, medan han kanske inte faller alls..?

isnt love just wonderful..


   
Citera

skit i honom och hitta något annat att göra på fritiden typ spela badminton eller något[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

skit i honom och hitta något annat att göra på fritiden typ spela badminton eller något

haha badminton [sad]


   
SvaraCitera

sweetOrange:

haha badminton

vadå bättre än att kära ner sig i någon som inte är kär i en[blush]


   
SvaraCitera

att ha en flera kk är ju bara en bortförklaring till att man inte kan ha ett förhållande så nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

att ha en flera kk är ju bara en bortförklaring till att man inte kan ha ett förhållande så nej

jag vet inte om jag kan ha ett förhållande, har aldrig haft


   
SvaraCitera

sweetOrange:

jag vet inte om jag kan ha ett förhållande, har aldrig haft

aha ja då är det ju svårt.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

sweetOrange:

badminton

ja e så jävla dåli förlorare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, vad jag tänker säga är väl ganska väntat: Knulla på! Och undvik att bli kär. Häpp!


   
SvaraCitera

Det är oftast alltid dåligt med kk i längden.

BLir man det med en kompis så är det lätt att vänskapen tar slut när ni inte längre vill ha sex med varandra, eller när den ena träffar någon.

Blir man kk med någon man har eller har haft känslor för så kommer man bara gå runt och tro att det ska bli något. Kärar du ner dig i den där killen så kommer du bara bli besviken när han inte vill ha dig som flickvän.

Mycket bättre med one night stands. Du slipper träffa dem igen och utvecka känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

the thing is..
Är det bra för min del att vara kk med en person som jag skulle kunna falla för när som helst, medan han kanske inte faller alls..?

men börja umgås med han igen.... inte alls konstigt om dina känslor kmr tillbax ... tror inte det är smart med kk


   
SvaraCitera

Eftersom att han inte vill bli tillsammans men ändå vill ha sex så antar jag att han inte kan nöja sig med ett ligg utan vill kunna byta lite när som helst, det är min tanke. Du borde inte bli KK med honom, för du kan bli riktigt sårad om du nu blir kär i honom igen.


   
SvaraCitera

skaffa en dator.. datorer är som horor man köper dom och sätter på dom varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nessah:

Blir man kk med någon man har eller har haft känslor för så kommer man bara gå runt och tro att det ska bli något. Kärar du ner dig i den där killen så kommer du bara bli besviken när han inte vill ha dig som flickvän.

Jag håller helt och hållet med dig!

Bli aldrig kk med någon som du vart tillsammans med [crazy]

Men angående att träffa någon och få en kk relation med dem, ja.. visst! Varför inte? Inte mig emot. Men sen får du ju ta hänsyn till kommande konsekvenser som dem skrivit tidigare..


   
SvaraCitera