Aviseringar
Rensa alla

Vänner och familj tveksamma till min pojkvänn, borde jag oxå vara det?


Ämnesstartare

Jag är sen 1,5 år tillbaka tillsammans med min pojkvänn. Ända sen första dag har mina vänner och min familj varit ytterst tveksamma till vår relation. Även om ingen säger helt rakt ut att vi borde göra slut förstår jag att dom inte tycker att han är bra för mig.
All denna tveksamhet från mina vänner och familj som jag liksom kännt mycket längre än min pojkvänn får oxå mig att tveka på vår relation. Vad ska jag göra? Jag älskar honom ju!..... eller vet jag inte mitt eget bästa?

Okej mer då... de tycker att han inte bryr sig om mig, att han bara tänker på sig själv och på vad han har lust med just då. De menar att han får mig att göra saker som jag aldrig skulle ha gjort innan.
Mina vänner vill inte umgås med han för att de tycker att han är taskig och bara säger emot och kaxar.
Så de är oroliga för att jag bara ger och ger och han tar när han vill ha det han vill ha av mig.

Jag själv håller med mina vänner till viss del, han är inte jätte bra på att visa att han bryr sig och han gör ofta som han vill! Men jag vet också att han är en mycket osäker person som haft mkt skit tidigare i liviet och när det är bara vi två är han på ett annat sätt.


   
Citera
Ämnesstartare

Hur ska vi kunna veta det?


   
SvaraCitera

Eh, beror väl på vad det är som oroar dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xinly:

?

säger de varför de är tveksamma?
enklare att veta vad man ska svara om man vet det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför uttrycker dom tveksamhet måste du ju ha med, hurdan han är och vad du tycker om påstående likaså. Omöjligt att bedöma annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan dom vad problemet är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om dem inte kan komma med skäl för det är det bara skita i vad dem säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han kriminell?


   
SvaraCitera

Jag förstår inte heller problemet helt, men jag hade problem med mitt ex, min mamma och mina kompis tyckte inte vi skulle bli tillsammans. Fast de kan inte bestämma över ens känslor. Du får se till att de får se hans bra sidor, för du är ju tillsammans med honom av någon anledning. och om han gör dig glad och inte skadar dig så finns de infa problem ju..
Min pojkvän var däremot kriminell men jag fick honom att sluta med allt skit.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Vad gör han för dåligheter och själviskheter?


   
SvaraCitera