Aviseringar
Rensa alla

Vänner och kompisar


Ämnesstartare

Hur ska man hitta en bra vän som man vill ha.
Jag har en del kompisar men endast en riktig vän. Men han har sin idrott i prioritet och har ett år kvar i skolan

Jag själv har tagit studenten nu och börjat jobba men hur ska jag hitta nya vänner som vill hitta på utflykter och resor på helger/lov/semester etc.

Har försökt komma in i dom andras gemenskap men det är svårt faktiskt när dom hänger med "sitt" gäng.

Hur ska jag hitta en vän som kan bestiga Kebnekaise med mig, hoppa fallskarm med mig, resa med mig.

Hur hittar man ens RIKTIGA vänner?

Tack för mig, skriv gärna.

Ps.har varit singel i 18 år 🙁 men tjej kompisarna säger att jag är jätte snäll och söt/snygg


   
Citera
Ämnesstartare

ahooo:

Ps.har varit singel i 18 år 🙁 men tjej kompisarna säger att jag är jätte snäll och söt/snygg

Kanske för att vara snälla men men... svårt o hitta en bra tjej? 😛


   
SvaraCitera

Varför ställer du en fråga till dig själv?


   
SvaraCitera
elinc

ahooo:

tjej kompisarna säger att jag är jätte snäll och söt/snygg

dom säger det ja..


   
SvaraCitera

ahooo:

s.har varit singel i 18 år 🙁 men tjej kompisarna säger att jag är jätte snäll och söt/snygg

På tal om att hitta vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lika barn leka bäst [ops]


   
SvaraCitera

det gör man typ inte


   
SvaraCitera

elinc:

dom

[cry]


   
SvaraCitera

Inte genom att sitta inne hela dagarna. Människor träffar du om du går ut, pluggar, jobbar, på föreningar, träningar, ideella föreningar, kompisars fester blablabla. Du måste komma ut.


   
SvaraCitera
elinc

Wanking BC:

[cry]

Förlåt. De*
Fast min svensklärare säger att det är helt accepterat idag så länge man är konsekvent!


   
SvaraCitera

elinc:

Fast min svensklärare säger att det är helt accepterat idag så länge man är konsekvent!

I Nazityskland var det accepterat att skjuta judar så länge man var konsekvent [no-no]


   
SvaraCitera

tafsa på random killes snopp.


   
SvaraCitera
elinc

Wanking BC:

I Nazityskland var det accepterat att skjuta judar så länge man var konsekvent [no-no]

Läskig! Detta är TREDJE gången på kort tid någonting jag säger blir jämfört med Nazityskland. [sad]


   
SvaraCitera

elinc:

Läskig! Detta är TREDJE gången på kort tid någonting jag säger blir jämfört med Nazityskland

Sluta umgås med hitlerjugend? [blush]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

tafsa på random killes snopp.


   
SvaraCitera