Aviseringar
Rensa alla

Vänner och kompisar


elinc

Wanking BC:

Sluta umgås med hitlerjugend? [blush]

Åh, det är DÄRFÖR. Shit, måste göra nåt annat från och med nu. Typ.. skaffa mig ett LIV! [surprised]


   
SvaraCitera

elinc:

Åh, det är DÄRFÖR. Shit, måste göra nåt annat från och med nu. Typ.. skaffa mig ett LIV!

Ni arier alltså..


   
SvaraCitera
Hando

ahooo:

Hur hittar man ens RIKTIGA vänner?

Inte här


   
SvaraCitera
elinc

Wanking BC:

Ni arier alltså..

Äsch då!


   
SvaraCitera

elinc:

Äsch då!

[zzz]


   
SvaraCitera
elinc

Wanking BC:

[zzz]

[blush]


   
SvaraCitera

Jag skulle också behöva hjälp med detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahooo:

Hur ska man hitta en bra vän som man vill ha.

Antar att du är omkring 18. Alltså min kille sa en grej som jag fortfarande funderar kring. Det här med att skaffa vänner och skillnaden när det gäller att själv vara tjej eller kille.

Jag kan tycka att det är knepigt att skaffa polare för att vara tjej. Har 2 riktigt nära vänner, en vän som det pendlar väldigt mkt mellan bekantskap och bra vänskap (barndomsvän) och så har jag många bekanta. Men mer än så är det inte, jo en eventuellt ny bekant tjej kommer nog att bli en rätt så bra vän tror jag och ajg hoppas på det.

Men ja och det kom till tals mellan mig och min kille när vi snackade om vänner etc. Och så kommenterade han att 'vi tjejer är knäppa' och att vi tjejer ska vara så jävla omständiga när det gäller att hitta nya människor att bli vänner med [rolleyes]

Han sa att han träffade sina vänner på festivaler, ute på krogen, via vänners vänner, ute på utlandsresor, via lumpen, via jobbet, via skolan.. bla bla bla [chocked]

Han sa att det inte var så jävla svårt, men att vi tjejer är så knäppa att vi måste i princip 'känna, klämma' prova', testa, hitta liknelser osv osv... kanske lite sant det han sa [rolleyes] Vi tjejer är kanske lite svåra när det kommer till att lita på andra tjejer och öppna sig.. vi måste alltid prova försiktigt om det är en bra människa 😛

Så.. jaaaa, testa själv. Dra ut o se om du hittat nån likasinnad som dig, via kanske hobby, jobbet, ev fortsatt skola,i lumpen brukar man hitta vänner för livet, festivaler är alla i sådant tillstånd att ja.. hehe de pratar i princip med vem som helst.. även typ med en buss eller ett träd... [cute] ehe ja...

Mer konkreta saker kommer jag inte på.


   
SvaraCitera

Ganska misslyckat att inte ha några vänner, hur känns det?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera