Aviseringar
Rensa alla

Vänner som dissar


Ämnesstartare

Vad tycker folk om vänner som dissar en för sin brud?

Jag och mina vänner har en kompis som gjort så ett bra tag nu och idag rann bägaren över

Hans brudjävel ringer och säger att vi inte ska vara så arga på honom eftersom att jag åker iväg en gång i månaden för att min flickvän bor 100 mil ifrån mig.

Jag träffar alltså min tjej en gång i månaden, en och en halv vecka per månad ungefär, och min "kompis" och hans brud är med varann 24/7, så är det bara. Och han dissar oss för henne, så är det bara. Enligt mig har dom inga åsikter att komma med.

Eller har jag fel?

[bigcheers]


   
Citera

Usch.
Säg vad du tycker. Det är det bästa. Fast oftast går det inte att rädda personen från att vara så tofflig men visa att du blir förbannad så blir det bättre, eller inte om vännen inte bryr sig om dig.


   
SvaraCitera

det ända du kan göra är att säga vad du tycker.


   
SvaraCitera

så är det bara.


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Vad tycker folk om vänner som dissar en för sin brud?

Vad tycker folk om människor som gnäller för att en av deras vänner är upptagen?

Skaffa fler vänner om det är ett sånt problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Vad tycker folk om människor som gnäller för att en av deras vänner är upptagen?

Vet inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noodlemantra:

Och han dissar oss för henne, så är det bara. Enligt mig har dom inga åsikter att komma med.

Hon ger honom fitta - vad har ni att kontra?


   
SvaraCitera

Fan om jag hade GF så hade nog hon gått före de mesta.
Fast nu är jag ju en TE-elev så det är kanske inte så konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

Fan om jag hade GF så hade nog hon gått före de mesta.

Isåfall är du lika trevlig mot dina vänner som min kompis =)


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Enligt mig har dom inga åsikter att komma med.

Eller har jag fel?

Du måste ju förstå att han vill vara med henne, men sen måste han också förstå att man inte kan "överge" sina kompisar för en tjej. Man måste kompromissa.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Hon ger honom fitta - vad har ni att kontra?

Exakt, man måste ju GE lite värde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livetlivetlivet:

Du måste ju förstå att han vill vara med henne, men sen måste han också förstå att man inte kan "överge" sina kompisar för en tjej. Man måste kompromissa.

Jag förstår att han vill vara med henne, absolut, jag säger inte att han inte ska det, men det är ju det, att han håller på att överge alla sina vänner, och så ska det ju inte vara. Fast han kanske vill det.


   
SvaraCitera

noodlemantra:

men det är ju det, att han håller på att överge alla sina vänner, och så ska det ju inte vara. Fast han kanske vill det.

Samtidigt verkar du fett oskön o bitter.

Om du e oskön o bitter,
hon skön och knullbar,

varför är du då förvånad vad han väljer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Samtidigt verkar du fett oskön o bitter.

Jag är fett oskön och bitter [smile]
Tur att jag inte är skön och knullbar i hans ögon [shake]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

varför är du då förvånad vad han väljer?


   
SvaraCitera