Aviseringar
Rensa alla

Vänner tycker tjej jag attraheras av ser dålig ut


Ämnesstartare

Tja! än en gång vänder jag mig till er då jag stöter på problem!
Grejen är såhär, det finns en tjej som jag känt i flera år. Vi har snackat väldigt flörtigt med varann det senaste och även haft lite intim kontakt. an tilläggas att vårt flörtande inte kommer påverka vår kompisrelation, vi båda vill inget seriöst och kommer kunna fortsätta vara vänner.
Jag vet säkert att jag kan ligga med henne om jag vill, och en stor del av mig vill! Jag är ofta jätesugen!
men så tvekar jag också! Mina vänner tycker inte att hon ser ett dugg bra ut och avråder mig att ha sex med henne! Jag tycker inte att hon är ful men hon är ju inte direkt snygg heller. 
Men jag är rädd att folk kommer tycka att jag bara har sex med fula tjejer (har haft sex två gånger innan, och senast med en ful tjej). Så ge mig råd! Borde jag skita i vad andra tycker och köra på vad kuken varje kväll vill eller kommer jag att ångra mig? 
Jag vet att jag låter ytlig, men det är dagens samhälle


   
Citera

Klart du ska skita i vad de säger om du gillar henne.

Edit: De låter ju rätt taskiga om de pratar sådär om folk överlag. Säg åt dem att styra upp sin attityd eller hålla käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Klart du ska skita i vad de säger om du gillar henne.

gillar henne inte, men attraheras av henne! Ingen av oss har känslor!


   
SvaraCitera

anonyma:

gillar henne inte, men attraheras av henne! Ingen av oss har känslor!

Går du igång på hur hon ser ut så är hon väl inte ful anyway. Ge dina kompisar en vänlig men bestämd spark på smalbenet när det kommer på tal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i vad andra tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner spontant att båda du och din skara vänner verkar dumma i huvudet, så vänligen skona henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska väll dom skita i?


   
SvaraCitera
Draug

 Ja tänker du till lite själv så löser det sig nog, grejen med dagens samhälle är att du ska gå mot strömmen, inte följa de ytliga hjärntvättade ideal som pumpas ut överallt. Gör vad du tycker känns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jättejobbig rubrik, kunde du inte ändra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: känner spontant att båda du och din skara vänner verkar dumma i huvudet, så vänligen skona henne.

+1!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
känner spontant att båda du och din skara vänner verkar dumma i huvudet, så vänligen skona henne. 

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad spelar det för roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du eller dom som kanske ska ligga med na?
Så vad spelar det för roll


   
SvaraCitera

ply: känner spontant att båda du och din skara vänner verkar dumma i huvudet, så vänligen skona henne.


   
SvaraCitera
reben

gör d inte


   
SvaraCitera