Aviseringar
Rensa alla

vänster-logik


time
 time

SD-logiktråden är åtminstone fylld med äkta SD-citat. Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart får man kritisera vilken politik man vill men när det görs på ett sådant här rent korkat sätt så blir ju kritiken hånad istället. Försök igen plz. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyckad tråd


   
SvaraCitera

isola:
Självklart får man kritisera vilken politik man vill men när det görs på ett sådant här rent korkat sätt så blir ju kritiken hånad istället. Försök igen plz. 

Haha dehär citaten är ju exakt så alla kommunister tänker. Ett bevis på att de är efterblivna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:

Haha dehär citaten är ju exakt så alla kommunister tänker. Ett bevis på att de är efterblivna

😀

tror nog att du behöver googla kommunism om du tror att det är att vilja läsa annat än mems med taffliga texter


   
SvaraCitera

tydligen är alla som inte är sexister/konservativa/sdare vänster.
där ser man.


   
SvaraCitera
frukt

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorba:

left-wing-logic.jpg

Detta är din nazilogik, ingen vänsterlogik. Du jämför nazister som vill förtrycka andra med folk som försöker bli fria från förtryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Givetvis innehåller inte tråden några faktiska citat från vänstermänniskor heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1363958783250.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1375447067095.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorba
feminist-logic-72855.png
Feminist+logic+mind+potato_643dad_431426
e03cbc97b3080f3c546c5f38492cfc32.jpg
jf5094015a.jpg
college_liberal_meme_12.jpg

Dessa är så otroligt träffsäkra. Slående också hur vänstermänniskor runt om i världen använder i princip samma hycklande och verklighetsfrånvända argument men i lite olika tappningar. Den sista skulle ju lika gärna kunna bytas ut mot: "Propagerar för mångkultur - Bor så långt bort från mångkulturen man kan komma". Skulle säkert också kunna göras några på deras hycklande vad gäller å ena sidan säga sig "gilla olika" men å andra sidan måla ut alla som inte tycker precis som dem själva som diverse osmakligheter. Går ju också att göra några på hur vänstern å ena sidan säger sig bekämpa sexism och rasism men å andra sidan ignorerar dessa företeelser så fort de kommer från den muslimska världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gudrun Schyman:

"manshat är folkbildning!"

"svenska män är som talibaner"

Mona Sahlin:

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."

"Jag hatar allt genuint typiskt svenskt."

"För att klara framtidens utmaningar måste framtidens svenska folkhem
bebos av människor från alla världsdelar."

Kakan Hermansson:

”Män är ju typ som utvecklingsstörda barn”

“Manshat är inte främmande för mig.”

“Om jag skulle hata män, vad är så provocerande med det?”

“Manshat är inget hot mot samhället, kvinnohat är däremot det.”

“Lite manshat har aldrig skadat nån.”

"Rasism och kvinnohat har båda strukturella grunder, där kan du börja dra paraleller. Men att börja din dag med att jämföra manshat med rasism är något av det vidrigaste jag hört.”

Lady Dahmer:

“Män våldtar och dödar. Bara det är skäl nog att hata.”

“De flesta män deltar och upprätthåller en våldtäktskultur där kvinnor alltid är villebråd.”

“Hela vår jävla kultur är en sexuell kränkning gentemot kvinnan”

"män är en sjukdom"

Fanny Åström:

"alla män förtrycker alla kvinnor"

"Alltså seriöst sedan jag slutade umgås så mkt med män har det verkligen blivit påtaglit vilka jävla vampyrer de är"

"Alltså när folk hävdar typ "majoriteten av alla män använder inte våld" undrar jag verkligen vad de får det ifrån"

"Borde anordnas en fest varje gång en kvinna dumpar en man"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rödbär: "svenska män är som talibaner"

alla vet väl att svenska medelålderskvinnor gillar blattekuk? därför de åker till gambia+ röstar ja till invandring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babba:

alla vet väl att svenska medelålderskvinnor gillar blattekuk? därför de åker till gambia+ röstar ja till invandring

svenska kvinnor rent generellt oavsett ålder föredrar utändska män framför svenska män, ja.


   
SvaraCitera