Aviseringar
Rensa alla

Vänsterextremisterna - Helvetets trupper


Ämnesstartare

Läste en intressant och smått tragikomisk artikel i min lokaltidning UppsalasTidning, idag.
Terrorister från Antifascistisk Aktion (AFA) har tydligen ännu en gång gått till attack mot en påstådd nazist här i trakten, som utsatts för trakasserier av denna terrororganisation tidigare. Men det var inte det som intresserade mig. Det intressanta var att extremisterna tydligen lagt upp en film där de fångar in och skär upp magen på en livs levande hare, för att sedan placera den utanför den påstådda nazistens lägenhet, i samband med att de även sprayade upp-och-ned-vända kors och kastade rödfärg på fasaden. Ett tämligen intressant attentat, som bevisar att vänstern inte har mycket till övers med djurskydd och liknande.

Men att de dessutom är djävulsdyrkare visste jag inte. Dock så tror jag personligen att vänsterextremisterna i världen är sända från helvetet. Djävulens försök att förstöra jorden, helt enkelt.


   
Citera
Ämnesstartare

Nu tycker jag nog att du missbrukar ordet terrorist.
Terrorism (från latin terror 'rädsla, fruktan') avser det systematiska användandet av våld eller förstörelse, särskilt mot civila mål, för att med hjälp av rädsla tvinga fram politiska eller andra typer av förändringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Terrorism (från latin terror 'rädsla, fruktan') avser det systematiska användandet av våld eller förstörelse, särskilt mot civila mål, för att med hjälp av rädsla tvinga fram politiska eller andra typer av förändringar.

Det där är ju en klockren beskrivning av AFA:s metoder (syftar inte på det utmärkta försäkringsbolaget).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funebo:

Det där är ju en klockren beskrivning av AFA:s metoder (syftar inte på det utmärkta försäkringsbolaget).

Det tycker inte jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill gå med i AFA men får inte för mamma, för hon säger att dom är för våldsamma men hon håller med mig om att de slåss för det som är rätt och bra.

AFA <3


   
SvaraCitera

Nu har du snurrat upp dig i nattmössan Funnebo [y]


   
SvaraCitera

Haha jag orkar inte ens läsa dina trådar längre Fune... du är så jävla tråkig! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du suger, Comhem.


   
SvaraCitera

Nintendo:

avser det systematiska användandet av våld eller förstörelse, särskilt mot civila mål, för att med hjälp av rädsla tvinga fram politiska eller andra typer av förändringar.

04​.00 En 16-årig kille släpptes efter förhör på polisstationen. 16-åringen greps efter en brutal misshandel på en frilansfotograf på Carlsgatan.

Ligist borde vara ett närmare ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afa vet ju inte äns vad dom står för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där med haren är helt jävla sjukt. Att man trakasserar fascister ser jag inget fel i, men att mörda och sprätta upp en hare är ju bara äckligt och stört.


   
SvaraCitera

FAN VA COOLT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Att man trakasserar fascister ser jag inget fel i,

Hoppas någon börjar trakassera dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Hoppas någon börjar trakassera dig. [smile]

Hoppas inte jag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att kalla AFA för vänsterextemister eller terrorister är att glorifiera dem lite väl mycket. Det är bara ett gäng våldskåta, sinnesslöa tonåringar som inte har något bättre för sig.


   
SvaraCitera