Aviseringar
Rensa alla

Vänstern står för 90 % av all politisk våld i Sverige.


Ämnesstartare

Men det enda folk pratar om är vilket hot "Nazister" är mot Sverige.

Det är vänstern som är hotet.

Vänstern har lyckats slingra sig in hos liberalerna och media.

Inget land har någonsin funkat med vänster-regering. Inget land där vänsterfolk finns är det fred.


   
Citera
Ämnesstartare

Det kan väl knappast vara en nyhet för en insatt person? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slödder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Västvärlden älskar hycklare hallå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

"Vill du veta hur det känns att bli bortförd". 

Typiskt osäkra små vilsna vänsterslödder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

"Vill du veta hur det känns att bli bortförd". 

Typiskt osäkra små vilsna vänsterslödder. 

känner faktiskt ingen vänsteranhängare som beter sig så. man ska inte dra alla över en kam pga några våldsbejakande ungdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexigt


   
SvaraCitera

N.W:
Typiskt osäkra små vilsna vänsterslödder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ännu ett räkneexempel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han som sa det hade fan 0 belägg, en journalist i lokaltidningen som dessutom varit nazist själv om jag inte missminner mig. Om man jämför dödligt våld ser man en helt annan statistik än det han säger, vilket är värt att tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste tidigare att "man ska inte dra alla över en kam", det är helt rätt! Men skall ändå göra det nu. De jag  drar över en kam är hela mänskligheten, den mest destruktiva rasen på jorden. Det verkar som att människor fått för sig att man inte kan leva utan ständiga konflikter och osämja mellan varandra, och helst över de allra löjligaste saker ibland. Därför vill jag egentligen ändra rubriken från "Vänstern står för 90 % av all politisk våld i Sverige." till "Alla jävla människor som tror att just de har rätt och andra har fel står för alla konflikter överallt".

Såklart så finns det ju även de människor som värnar om allas bästa utan att tänka för mycket på sig själva, men de är i  en sådan minoritet just nu att jag vet inte vad jag ska säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MasterL:  mänskligheten, den mest destruktiva rasen på jorden. Det verkar som att människor fått för sig att man inte kan leva utan ständiga konflikter och osämja mellan varandra, och helst över de allra löjligaste saker ibland.

furry?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte synd om sebbe när de intervjuade honom uhu


   
SvaraCitera