Aviseringar
Rensa alla

Vänsterpartiet blir Välfärdspartiet.


Ämnesstartare

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/v-byter-namn-for-dagen-1.1132954

Åsikter om detta? Ett desperat försök för att locka nya väljare, eller kanske ett sätt att visa på en nystart för partiet?


   
Citera
Ämnesstartare

Gissar på stenad Ohly.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ren desperation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge han inte vill stänga våra gränser för invandringen så är det en enda stor bluff. Med tanke på vilken trovärdighet Ohly har så är det inget att hoppas på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välfärdspartiet.... Jag gillade när de hette Vänsterpartiet. Men det är ju välfärd som man eftersträvar inom partiet så varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

basketBaller:

Välfärdspartiet.... Jag gillade när de hette Vänsterpartiet. Men det är ju välfärd som man eftersträvar inom partiet så varför inte?

Tja.. Det heter fortfarande Vänsterpartiet. Det var egentligen bara en mediaploj-grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"tänker inte registrera namnet officiellt" x)[zzz] han bara attentionhorar sig typ[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant. (jag läste uppenbarligen inte igenom artikeln så noga) Dom har ju helt klart lyckats med uppmärksamheten, ellerhur? Eftersom det skapas trådar om det på forum (som Ungdomar.se), artiklar på Dn.se osv. Dom har helt klart lyckats med media-hypen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det var en jäkligt bra debattartikel i gp igår om ämnet. Gillar ohly.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välfärdspartiet. På namnet låter det som att det ska locka de duktiga välfärds-utnyttjarna som ska ersätta det "svenska" folket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj S istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag tycker det var en jäkligt bra debattartikel i gp igår om ämnet. Gillar ohly.

Länka gärna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Länka gärna. [smile]

Läste pappersupplagan. Men leta du på gp.se, finns säkert där[smile]


   
SvaraCitera