Aviseringar
Rensa alla

Vänsterpartiet Kommunisterna vill ha en mer omfattande massinvandring


Ämnesstartare

Alla är nog överens om att vänsterpartiet är det överlägset mest verklighetsfrånvända partiet i vårt land. Vi slår ständigt nya rekord i massinvandring här i Sverige, vi har en arbetslöshet som kommer öka stort de närmaste åren, vi har enorm bostadsbrist och vi har ett kapitalt överskott som snart inte kommer att kunna finnas.

Vänsterpartiet har aldrig lagt fram någon lösning på dessa problem och de har heller ingen lösning på hur mångkulturens alla utanförskap och segration ska lösas. Han ignorerar totalt att allt fler svenskar är oroliga för att hela stadsdelar och snart hela städer blir mångkulturella slagfält där knappt räddningstjänsten kan ta sig in. Istället så vill Ohly villkorslöst förvärra de redan astronomiskt stora problemen ytterligare, genom en ännu mer generös invandringspolitik.

:

Men på en punkt klargör Lars Ohly nu att han vill ge väljarna ett snabbt besked. Det gäller asyl- och flyktingpolitiken, som genom åren orsakat heta konflikter i den rödgröna relationen.

–Socialdemokraterna har ju gått väldigt långt i en restriktiv praktik, som inte stämt med deras allmänna ord om en generös och human flyktingpolitik. S och M har också under lång tid sett till att vi haft samma flykting- politik, oavsett valresultat.

Lars Ohly anser att oppositionen redan före valet ska ge garantier att en rödgrön regering tänker genomföra ”tydliga och stora” förändringar när det gäller ”flyktingars status och rätt i Sverige”.

–Vi har ett Migrationsverk som arbetar för att utvisa folk, som arbetar för att förhindra att folk får stanna, som till och med vid något tillfälle har firat avvisningar. Det där måste vi göra upp med.

Även miljöpajaserna vill ha en mer generös invandringspolitik:

:

Även för MP är det viktigt med en mer generös flyktingpolitik vid en rödgrön valseger, förklarar Peter Eriksson.

Okej, jag kan acceptera att fler kvotflyktingar tas emot. Men då ska också all övrig invandring blåsas av helt och alla illegala ska ut på 3 röda sekunder. Detta är dock inget som kommunisterna vill, de vill istället se till att illegala får bättre möjlighet att gömma sig och nonchalera lagen. Faktum är att han vill ge över 40.000 illegala invandrare möjlighet till uppehållstillstånd!
rent vansinne i en tid då allt fler väljer Sd, allt fler svenskar blir arbetslösa, pensionerna för fattiga pensionärer minskar och allt färre nykläckta studenter får möjlighet till egen bostad. Lars Ohly är det största skämtet i modern tid, och att denna pajas ska sitta i nästa regering, ger mig kalla kårar.

Inte minst i kristider vill gemene man ha en restriktiv och trygg invandringspolitik. Inte en okontrollerad idiot-politik. Varför förstår inte allas vår ärkepajas det?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2439309.svd


   
Citera
Ämnesstartare

Nu sjönk han ännu mer i mina ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se kommunister [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud.. Han är inte frisk. Jag kan inte fatta att han är partiledare för att parti me nästan 5%(?) av Sveriges befolknings röster... Kan han inte bara sätta sig på att tåg till Ryssland, bosätta sig där och aldrig mer komma tillbaks så att vi slipper hans pinsama uttalanden.


   
SvaraCitera

På ett sätt är det nästan roligt hur långt dessa förespråkare för massinvandring tänker gå. Man väljer att ignorera fakta, och slänga ur sig ord som rasister och främlingsfientliga till sina motståndare. När övriga samhällsproblem ökar fortsätter dessa personer enträget att försöka övertyga den svenska befolkningen att vi vill ha den här utvecklingen.

Intressant, som sagt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Herregud.. Han är inte frisk. Jag kan inte fatta att han är partiledare för att parti me nästan 5%(?) av Sveriges befolknings röster... Kan han inte bara sätta sig på att tåg till Ryssland, bosätta sig där och aldrig mer komma tillbaks så att vi slipper hans pinsama uttalanden.

VÄL talat! Behövs fler som dig i dagens samhälle!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Och Ohly har ju som sagt allvarliga problem.
Eller vad var det V hade skrivit på sin hemsida?
Jag har för mig att det var något i stil med " Vi tycker att det finns så mycket roligare grejer att göra än att välja vad man vill köpa, så därför kan staten bestämma det åt er så har ni tid över till annat".
Lite OT, jag vet, men var tvungen att slänga ur mig mitt motiverade hat mot Lars O.


   
SvaraCitera

Observator:

Man väljer att ignorera fakta, och slänga ur sig ord som rasister och främlingsfientliga till sina motståndare. När övriga samhällsproblem ökar fortsätter dessa personer enträget att försöka övertyga den svenska befolkningen att vi vill ha den här utvecklingen.

Det är idioti på hög nivå. Man måste verkligen leva i en drömvärld för att inte ha insett att massinvandringen är misslyckad än.


   
SvaraCitera

Anklever:

Man måste verkligen leva i en drömvärld för att inte ha insett att massinvandringen är misslyckad än.

Ja, jag har ofta undrat över deras motiv och tankegångar. Kan det vara så att de verkligen inte inser hur illa det är ställt? Eller är det så att de har en fix idé om hur samhället ska se ut, och väljer att se verkligheten därefter? Är det möjligt att allt bara är en charad, ett slags skådespel, och att de egentligen sitter och skrattar gott åt att de lurat i befolkningen något så befängt som att vi skulle behöva all denna invandring?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om en stund kommer alla dem sjunga.

[ops] Fuck what I said it dont mean shit now [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gudrun var bättre än Ohly. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Gudrun var bättre än Ohly. [y]

Japp.


   
SvaraCitera

Observator:

Eller är det så att de har en fix idé om hur samhället ska se ut, och väljer att se verkligheten därefter?

Jag tror det är det som är orsaken till att vänstern fortsätter predika om massinvandringens påhittade fördelar. Att ta emot och hjälpa hundratusentals flyktingar, och låta dem bli en del av det svenska samhället där alla går hand i hand och älskar varandra, ser jättebra ut på papper. Och eftersom vänstern tror mer på idéer än på verkligheten ser de inget fel i att fortsätta ta in hundratusentals flyktingar.


   
SvaraCitera

Ni måste verkligen älskar att tolka Lars Ohly lite hur som helst.

Alabama Rocker:

Ändrad: I dag 13:35 av Alabama Rocker, ändrad 1 gång

Dold text: Idiot!

Anklever:

Men jag kan ha fel. (:

Word.


   
SvaraCitera

HappyEnd:

Ni måste verkligen älskar att tolka Lars Ohly lite hur som helst.

Det är ett faktum att Lars Ohly vill att Sverige ska ta emot fler s.k. flyktingar.
Min tolkning av det faktumet är att Lars Ohlys åsikt är helt urbota dum.
Vad är din tolkning?


   
SvaraCitera