Aviseringar
Rensa alla

Vänta?


hellen:

Nej jag förstår vad du menar! Själv är jag en mycket kåt människa och skulle nog inte kunna eller orka vänta mer än 1 - 2 månader!

Du verkar ju inte så kåt, jag skulle bli lite orolig om jag hamnat i någon sorts friend zone efter 3dje daten


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Du verkar ju inte så kåt, jag skulle bli lite orolig om jag hamnat i någon sorts friend zone efter 3dje daten

Men lyssna på honom! Hon har ju aldrig haft sex förut, då kan man ju ta det lite lugnt. Ni killar måste alltid akta er för att verka för intresserade av sex. Jag är typ kåtare än min kille och måste akta mig för att bli slampig och ni får akta er för att bli för påträngande.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

hellen:

I mina öron låter det som ditt uppdrag är att leda henne ner mot helvetet. Hon behöver lite värme!

Ja, jo..

isola:

Var försiktig med henne,hon låter muslimsk

hon och hennes familj är väldigt ateistiska faktiskt, ingen religion inblandad. Men hon bor med sin mor och sina morföräldrar, varav hennes morföräldrar verkar vara de som styr och ställer mestadels...


   
SvaraCitera

Det skulle vara upp till den såklart [rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Alltså, skulle väl köra när han kände sig redo, lol. Jag är alltid redo, såatte.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

smisk:

Jag är alltid redo, såatte.

Jo, men hur länge skulle du stå ut med det?


   
SvaraCitera
smisk

Gifted:

Jo, men hur länge skulle du stå ut med det?

Så länge det behövs, eller hur man nu ska säga. Även om sex är vitalt i ett förhållande så är det inte det enda :>


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

smisk:

Även om sex är vitalt i ett förhållande så är det inte det enda :>

Men, om det är vitalt, så skulle du väl ändå inte vänta i, tja, låt säga att killen krävde att ni gifte er först? Eller 10 år... ?


   
SvaraCitera
smisk

Gifted:

Men, om det är vitalt, så skulle du väl ändå inte vänta i, tja, låt säga att killen krävde att ni gifte er först? Eller 10 år... ?

Nja, har inte planerat att gifta mig, där sprack ju det. Och bad han mig vänta i 10 år skulle jag nog kräva sex från annat håll. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

smisk:

Och bad han mig vänta i 10 år skulle jag nog kräva sex från annat håll.

Precis. Men gränsen går väl innan 10 år?

Skulle du klara ett halvår av att krama, och kyssa på din pojkvän, men inte få känna kärleksrauken?


   
SvaraCitera

Gifted:

hon och hennes familj är väldigt ateistiska faktiskt, ingen religion inblandad. Men hon bor med sin mor och sina morföräldrar, varav hennes morföräldrar verkar vara de som styr och ställer mestadels...

ajdå, den generationens värderingar är ju oftast inte så frigjorda direkt..


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

isola:

ajdå, den generationens värderingar är ju oftast inte så frigjorda direkt..

Nej, inte riktigt...


   
SvaraCitera

Gifted:

Nej, inte riktigt...

de verkar "godkänna" dig iaf?


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

isola:

de verkar "godkänna" dig iaf?

Till en början trodde de att jag var jehovas, men de verkade tina upp lite när de fick reda på att jag doktorerar i matematik. Bah, jag är ju van med att vara versta svärmorsdrömmen...


   
SvaraCitera

Gifted:

Scenario: Du har träffat en trevlig, nice person (som är äldre än 20), men som är oskuld. Hur länge ungefär skulle du vänta från att "det är officiellt ni" tills att ni har sex?

om du ändå väntat i över 20 år så gör inte ett år hit och dit så mycket eller.?[confused]


   
SvaraCitera