Aviseringar
Rensa alla

vänta eller trycka i direkt?


mmusic:

kan man inte sätta i typ 1mm eller 1,5 mm uttöjning direkt
eller måste man ha örhänge först? :p

Det beror ju helt på diametern du har på din nål. Och man ska helst ha ett helt läkt hål innan man börjar töja.. >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slaktmästaren:

Det beror ju helt på diametern du har på din nål. Och man ska helst ha ett helt läkt hål innan man börjar töja.. >_<

okej 🙂


   
SvaraCitera

mmusic:

eller måste man ha örhänge först? :p

Du måste ju få det att läka innan du töjer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Du måste ju få det att läka innan du töjer.

töjde idag till 3mm på 2 sek. bara tryckte in den, sen gjorde de ont
och nu känns de bara lite.

den får bli läkarörhänget.
jag väntar 2 månader innan jag byter till 5mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahhaahah du måste vara fejk du driver hahahaha


   
SvaraCitera

mmusic:

jo. så är det här.

men är inte det bara utan föräldrars tillstond då? du får jag fan tauera dig när du är 5 om dina föräldrar går med på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

men är inte det bara utan föräldrars tillstond då? du får jag fan tauera dig när du är 5 om dina föräldrar går med på det?

öh. tråden är fett gammla och jag har redan töjt till 1,2 cm
och är klar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

men är inte det bara utan föräldrars tillstond då? du får jag fan tauera dig när du är 5 om dina föräldrar går med på det?

Inte om det är en seriös tatuerare. dvs inte kass tatuerare.


   
SvaraCitera

mmusic:

öh. tråden är fett gammla och jag har redan töjt till 1,2 cm
och är klar.

jaha va bra då, konstigt för det stog på de senaste juh :S jaja 🙂


   
SvaraCitera

pårrarn:

Inte om det är en seriös tatuerare. dvs inte kass tatuerare.

det är ju bra iaf, tycler det är hämskt att föräldrar kan ta ett sont beslut til len stackars unge de tär ju inte så att den vill ha tatueringen isf [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

det är ju bra iaf, tycler det är hämskt att föräldrar kan ta ett sont beslut til len stackars unge de tär ju inte så att den vill ha tatueringen isf

tycler?hämskt?sont?til?tär?
Driver du eller skriver du sådär dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

det är ju bra iaf, tycler det är hämskt att föräldrar kan ta ett sont beslut til len stackars unge de tär ju inte så att den vill ha tatueringen isf

anledningen till att småbarn inte får tatuera sig är ju förfan föratt dem inte har växt klart .


   
SvaraCitera

pårrarn:

det är ju bra iaf, tyckler det är hemskt att föräldrar kan ta ett sånt beslut till en stackars unge det är ju inte så att den vill ha tatueringen isf

tycler?hämskt?sont?til?tär?
Driver du eller skriver du sådär dåligt?

ja när jag inte läser igenom det ordentlig så blir det lätt så, men det är ingen svenska uppsats jag skriver om du tror det...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

ja när jag inte läser igenom det ordentlig så blir det lätt så, men det är ingen svenska uppsats jag skriver om du tror det...

du är 16 och måste läsa igenom det du skriver så det inte blir för mycke fel i texten du skriver?

om man kan stava bra så är det svårare att stava fel än rätt.


   
SvaraCitera

mmusic:

du är 16 och måste läsa igenom det du skriver så det inte blir för mycke fel i texten du skriver?

om man kan stava bra så är det svårare att stava fel än rätt.

ja så du har du väll fattat att jag inte stavar bra då antar jag, lite seg de tinsåg jag när jag gick i ettan [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera