Aviseringar
Rensa alla

väntar på pm


Ämnesstartare

ser att mitt skickade pm är läst

fan va drygt

lite som facebookchatten, man ser att nån läst o ba skiter i o svara

[sad]

känner mig opopulär


   
Citera
kachin

eller så tänker din pm-vän skriva ett jättelångt kärleksfullt pm till dig men har inte riktigt tid för det just nu? [cute]


   
SvaraCitera

skriv "hallå svara då! ser att du har läst [mad]" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

eller så tänker din pm-vän skriva ett jättelångt kärleksfullt pm till dig men har inte riktigt tid för det just nu?

som det tar timmar att skriva? hm, jag har inte för höga tankar om mig själv [crazy]

turtle:

skriv "hallå svara då! ser att du har läst "

får göra det snart

HALLÅ SVARA DA FAN JAG VILL HA SVAR HÖRU D LR?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vill ju inte va otrevlig


   
SvaraCitera

elverpigen:

men vill ju inte va otrevlig

om det är någon du känner väl så tror jag inte du uppafttas som otrevlig [cute]


   
SvaraCitera

elverpigen:

lite som facebookchatten, man ser att nån läst o ba skiter i o svara

åhh well, jag tycker det är bra att man vet då kan kan släppa det och göra andra saker. Att vara populär har väll inte att göra hur mkt svar man får, utan hur man hanterar vad som händer. Om man är populär så lär man inte bry sig så mycket, eller idealiserar jag nu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

om det är någon du känner väl så tror jag inte du uppafttas som otrevlig

fsat det gör jag inte [sad] känner dig bättre, och det säger väl en del


   
SvaraCitera
Erotik

värsta som finns
och så vet man inte om man borde låta personen veta att man väntar på svar eller ta det coolt och vänta i en evighet [sad]


   
SvaraCitera
kachin

elverpigen:

som det tar timmar att skriva? hm, jag har inte för höga tankar om mig själv [crazy]

jepp

men jag är en sån person, ibland är man inte sugen på att skriva ett svar till någon, även om man gillar personen. man vill kanske lägga ner lite tid och omtanke i det istället för o raffsa ihop något. en del har kanske jättelätt för o skriva snabba, välgenomtänka svar men jag är inte en av dem [sad][cute] kanske inte din pm-vän heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]
kommmer aldrig få svar, bäst jag avreggar


   
SvaraCitera
kachin

[crazy] ah göre heddå [cute]


   
SvaraCitera

jag skiter minsann inte i att svara, unga dam! [sad]
däremot väntar jag tills pm:andan ska falla på.


   
SvaraCitera

Men, men. Då kan jag lika gärna svara här, tänker jag. Folisan och baby-puder fungerar bra för att lugna ner irritation och röda prickar osv. fint, lent resultat som både känns och ser trevligt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Men, men. Då kan jag lika gärna svara här, tänker jag. Folisan och baby-puder fungerar bra för att lugna ner irritation och röda prickar osv. fint, lent resultat som både känns och ser trevligt ut.

åh, folisan var det! tack [blush]


   
SvaraCitera