Aviseringar
Rensa alla

väntar på pm


ingen fara alls, min goa pärleduva.


   
SvaraCitera

pm är drygt, brukar inte kunna hålla igång konversation längre än typ 3 meddelanden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

pm är drygt, brukar inte kunna hålla igång konversation längre än typ 3 meddelanden

detta var pm 1: fråga

sen kom inget pm 2 [sad]

Chibibbi:

ingen fara alls, min goa pärleduva.

att du kanvara så snäll fastän jag är snudd på otrevlig [blush][love]


   
SvaraCitera

elverpigen:

detta var pm 1: fråga

sen kom inget pm 2 [sad]

elakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var köper man? apotek?


   
SvaraCitera

elverpigen:

att du kanvara så snäll fastän jag är snudd på otrevlig [blush][love]

äsch, det gör inget! 🙂 jag kunde sagt till varför pm dröjde också, och i och med att du ej visste så förstår jag helt att du reagerade som du gjorde. ingen fara alls!

angående vart man kan få tag på follisan så bör det gå att hitta på vilken skönhets-/vaxnings-salong som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

äsch, det gör inget! 🙂 jag kunde sagt till varför pm dröjde också, och i och med att du ej visste så förstår jag helt att du reagerade som du gjorde. ingen fara alls! angående vart man kan få tag på follisan så bör det gå att hitta på vilken skönhets-/vaxnings-salong som helst.

men vad jobbigt, jag som bor så dåligt till för sådant. får googla efter lämplig webshop. vad betalar du för hur stor flaska?


   
SvaraCitera

elverpigen:

men vad jobbigt, jag som bor så dåligt till för sådant. får googla efter lämplig webshop. vad betalar du för hur stor flaska?

http://tinyurl.com/cycr48n

den flaskan är inte jättestor, men man behöver inte alls särskilt mycket produkt för att täcka området och få önskad effekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

den flaskan är inte jättestor, men man behöver inte alls särskilt mycket produkt för att täcka området och få önskad effekt.

tar du på på morgonen och tvättar av på kvällen lr tvärtom? eller hur används det ungefär? det går att sexa med?

vlka frågor jag ställer, borde kanske ta dem i pm. du fårsvara där du känner dig bekväm, haha. [cute]


   
SvaraCitera

Chibibbi:

baby-pu

Brukar du pudra innan du vaxa också? För att vaxet ska fästa bättre.

elverpigen:

var köper man? apotek?

HALLÅ JAG HAR ANVÄNT I HUNDRA ÅR MEN MIG FRÅGAR DU INTE VAFAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brukar du pudra innan du vaxa också? För att vaxet ska fästa bättre. HALLÅ JAG HAR ANVÄNT I HUNDRA ÅR MEN MIG FRÅGAR DU INTE VAFAN

du har inte sagt det tidigare i trådar vad jag vet! var köper du, hur mkt för hur mkt?


   
SvaraCitera
kachin

vad har man babypuder till?
mvh nyfiken

(hoppas inte ni har blöjeksem, är jobbigt [sad])


   
SvaraCitera

kachin:

blöjeksem

ja [sad][sad][sad]

elverpigen:

du har inte sagt det tidigare i trådar vad jag vet! var köper du, hur mkt för hur mkt?

vi har väl aldrig pratat sådant i trådar? eller?? tycker att vi pratar underliv asofta utanför um
nailsbodybeauty.se bl a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja vi har väl aldrig pratat sådant i trådar? eller?? tycker att vi pratar underliv asofta utanför um nailsbodybeauty.se bl a

ok, frågade chib pga hon sa det i en tråd, jag tänkte "Ok skaköpa det vid tillfälle" och glömde sen bort. ska ta bort hår på nytt snart igen och tänkte kollavad det var hon tipsade om, pga pallar inte sex nya såriga veckor 😛


   
SvaraCitera

elverpigen:

hon sa det i en tråd, jag tänkte "Ok skaköpa det vid tillfälle" och glömde sen bort. ska ta bort hår på nytt snart igen och tänkte kollavad det var hon tipsade om, pga pallar inte sex nya såriga veckor 😛

testa den ja! är det efter rakning eller vax


   
SvaraCitera