Aviseringar
Rensa alla

värdelös? eller?


Ämnesstartare

Putte:
min mamma säger att man är omogen om man inte vågar berätta hemlisar
fast hon säger att det är omoget beteende också om man inte vill vara i den kroppen man är född i. 
jag tro inte min mamma är så mogen xD 

Va?


   
SvaraCitera

Jag hoppas att jag kan göra dig glad genom att berätta att om 2 månader och 4 dagar är det julafton. Då kommer säkert jultomten med en stor säck med häftiga pojkkläder till sin älskade Annie.  Glad   Blink

Och kanske en frisörsax till dina färäldrar så dom kan snagga dig.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:
Jag hoppas att jag kan göra dig glad genom att berätta att om 2 månader och 4 dagar är det julafton. Då kommer säkert jultomten med en stor säck med häftiga pojkkläder till sin älskade Annie.  Glad   Blink

Och kanske en frisörsax till dina färäldrar så dom kan snagga dig.  Mycket glad

Eller hur...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:
Jag hoppas att jag kan göra dig glad genom att berätta att om 2 månader och 4 dagar är det julafton. Då kommer säkert jultomten med en stor säck med häftiga pojkkläder till sin älskade Annie.  Glad   Blink

Och kanske en frisörsax till dina färäldrar så dom kan snagga dig.  Mycket glad

Du vet det e oftast föräldrarna som e jultomten


   
SvaraCitera

pommes045:

Du vet det e oftast föräldrarna som e jultomten

haha ye, farmor med sitt barnasinne försökte prata med mörk röst bakom en mask haha man trodde ju på de när man va liten men sen när man fatta de haha ändå försöker hono lever sig in i de 


   
SvaraCitera

Kontakta RFSL Ungdom, de kan stötta och hjälpa. Där kan du prata med andra som vågat ta steget. Annars kan du kanske börja med att bara berätta för någon kompis som du kan lita på. Sen kan du öppna upp för en person i taget i hela tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

haha ye, farmor med sitt barnasinne försökte prata med mörk röst bakom en mask haha man trodde ju på de när man va liten men sen när man fatta de haha ändå försöker hono lever sig in i de 

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridafrid:
Kontakta RFSL Ungdom, de kan stötta och hjälpa. Där kan du prata med andra som vågat ta steget. Annars kan du kanske börja med att bara berätta för någon kompis som du kan lita på. Sen kan du öppna upp för en person i taget i hela tiden. 

Vet inte vem jag kan lita på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli otroligt glad om nån vet nåt bra sätt att komma ut på


   
SvaraCitera

pommes045:

Vet inte vem jag kan lita på

Testa dem. Berätta en hemlis som inte är lika "jobbig" som att komma ut och se om de håller den för sig själva eller om de skvallrar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridafrid:

Testa dem. Berätta en hemlis som inte är lika "jobbig" som att komma ut och se om de håller den för sig själva eller om de skvallrar 🙂

Som vad?


   
SvaraCitera

pommes045:

Va?

lyssna inte på min mamma hon är dålig


   
SvaraCitera

Scream: Jag hoppas att jag kan göra dig glad genom att berätta att om 2 månader och 4 dagar är det julafton. Då kommer säkert jultomten med en stor säck med häftiga pojkkläder till sin älskade Annie. GladBlink

Och kanske en frisörsax till dina färäldrar så dom kan snagga dig.

pommes045: Du vet det e oftast föräldrarna som e jultomten

Jag har sett tomten många gånger så jag är 100% säker på att han finns - JA, det är en HAN som är tomtefar.

Om dina föräldrar klär ut sig till tomte så kan det bero på att tomten är försenad och att inte dina föräldrar vill vänta längre. Du kan ju själv tänka dig in i hur många familjer han måste besöka. Dock är det många som tror att det bara finns EN tomte när det i verkligheten finns MASSOR av tomtar.


   
SvaraCitera

stolt blond svenska: Om dina föräldrar klär ut sig till tomte så kan det bero på att tomten är försenad och att inte dina föräldrar vill vänta längre. Du kan ju själv tänka dig in i hur många familjer han måste besöka. Dock är det många som tror att det bara finns EN tomte när det i verkligheten finns MASSOR av tomtar.

Och att pappa nästan alltid är "ute och köper tidningen" när tomten kommer är förstås bara en slump? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

corneliajs: Och att pappa nästan alltid är "ute och köper tidningen" när tomten kommer är förstås bara en slump?

Exakt, på samma sätt som när jag glömmer paraplyet hemma så börjar det alltid regna. Slump?


   
SvaraCitera