Aviseringar
Rensa alla

värdelös


Ämnesstartare

Tja!
Asså varför känner man sig så själv värdelös för, man gör ju ingen nytta alls och så fort man säger som man tycker så hatar alla en


   
Citera

Antagligen för att man är rätt dålig. Men det är okej att vara dålig och det går alltid att bättra sig.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Så livet fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Så livet fungerar.

Har alldrig fått höra innan att livet fungerar så att man känner sig värdelös och vill ta självmord typ


   
SvaraCitera
Gifted

pommes045: Har alldrig fått höra innan att livet fungerar så att man känner sig värdelös och vill ta självmord typ

Brukar fixa sig nar man blir typ 18-20. Med mer erfarenheter sa lar man sig snart att manga negativa grejer i vardagen inte spelar sa stor roll, och nar man val borjar univ eller liknande, sa hittar man mer likasinnade som man kan ha mer positiva erfarenheter med.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

pommes045:

Har alldrig fått höra innan att livet fungerar så att man känner sig värdelös och vill ta självmord typ

De är knäppt att det kan vara så hur mycket en än gör för att inte känna sånt. Men det går att hitta en acceptans för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Brukar fixa sig nar man blir typ 18-20. Med mer erfarenheter sa lar man sig snart att manga negativa grejer i vardagen inte spelar sa stor roll, och nar man val borjar univ eller liknande, sa hittar man mer likasinnade som man kan ha mer positiva erfarenheter med.

Om man e värdelös e man alltid det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

De är knäppt att det kan vara så hur mycket en än gör för att inte känna sånt. Men det går att hitta en acceptans för det.

Va?' 


   
SvaraCitera

du är tjej (i utseendet) och det är rätt värdelöst, och även "fel" åsikter som folk tycker är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gwehgrtjgyhklujd:
du är tjej (i utseendet) och det är rätt värdelöst, och även "fel" åsikter som folk tycker är fel.

Jag e inte tjej? Och det har inte med det här att göra


   
SvaraCitera

pommes045:

Jag e inte tjej? Och det har inte med det här att göra

nej men du ser ut så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gwehgrtjgyhklujd:

nej men du ser ut så...

Tjej e inget utseende sen vet du väll inte hur jag ser ut eller?


   
SvaraCitera

pommes045:

Tjej e inget utseende sen vet du väll inte hur jag ser ut eller?

nehe vad är det då? alla med livmoder o fitta är tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gwehgrtjgyhklujd:

nehe vad är det då? alla med livmoder o fitta är tjej

Ja men det e en könsidentitet att va tjej och tex jag har fitta men är inte tjej


   
SvaraCitera

pommes045:

Ja men det e en könsidentitet att va tjej och tex jag har fitta men är inte tkej

ok får man bestämma det själv?


   
SvaraCitera