Aviseringar
Rensa alla

värdelösa jävla sockerpiller


Ämnesstartare

Nu är det så att jag tänkte att jag vill sova lite, så försäkerhetsskull så puttade jag i mig ca 5atarax och 5theralen, dessa har dock ingen verkan (inte ens med lite vin).

Är det ovärt att putta i sig lite propavan eller kan dessa kanske ge mig lite effekt?


   
Citera

Alltså, alla de lugnande du snackar om är piss. Varför ger de inte dig sobril eller stesolid? Enda gången jag tagit propavan så låg jag vaken i timmar av de äckliga myrkrypningarna jag fick ... inte ett dugg lättare att somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Alltså, alla de lugnande du snackar om är piss. Varför ger de inte dig sobril eller stesolid?

för att jag tydligen missbrukar, ser saker och har flera personligheter... (säger de iaf:S) mest tror jag det är för att de vet att jag skulle ta livet av mig med benso[smile]

eller så vill de plåga mig. vet inte. men de vill inte skriva ut något. har dessutom avsagt mig vård så kommer inte få något mer hursom, är det ovettigt att ta propavan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur meningslöst som helst faktiskt, propavan verkar på exakt samma sätt som theralen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera