Aviseringar
Rensa alla

Värdelösa telefontider


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Meh, då är det ju bara att gå iväg en liten stund om man har lektion. Säger man till lärarna att man måste gå iväg och ringa ett telefonsamtal vid just den tiden så brukar det inte vara några problem. [zzz]

Joho, och dessutom brukar jag aldrig ha pengar på mobilen så det funkar inte anyway. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Klart vi är!

Funderar på att göra en tråd om det. [blush]

Miuuw:

Joho, och dessutom brukar jag aldrig ha pengar på mobilen så det funkar inte anyway. [rolleyes]

Inte om du säger till i början av lektionen, så att de vet. Om du lite diskret säger till läraren "Jag måste ringa ungdomsmottagningen och de har telefontid då och då, är det okej om jag går iväg en kort stund och ringer?" så tror jag knappast att läraren skulle säga nej.
Ditt problem om du inte har pengar [zzz]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

or jag knappast att läraren skulle säga nej.
Ditt problem om du inte har pengar [zzz]

Blaa, tjurapa du är jämt. [zzz]


   
SvaraCitera

Hellre på eftermiddagen än på förmiddagen. Där jag bor är telefontiden mellan... 12.30-13.30. JA, FÖR DÅ ÄR MAN VERKLIGEN INTE I SKOLAN HAR HAR LEKTION? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Blaa, tjurapa du är jämt. [zzz]

[rolleyes]

Nintendo:

Hellre på eftermiddagen än på förmiddagen. Där jag bor är telefontiden mellan... 12.30-13.30. JA, FÖR DÅ ÄR MAN VERKLIGEN INTE I SKOLAN HAR HAR LEKTION? [mad]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Meh, då är det ju bara att gå iväg en liten stund om man har lektion.

[no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Funderar på att göra en tråd om det.

Så, förklara ditt problem för farbror Gryphon så kan jag hjälpa dig. Jag är expert på nästan allting faktiskt.


   
SvaraCitera

Här har vi 8.30-9.30 😀


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[no-no]

Nja, inte när man har Carl Axel, då får man inte ens gå på toa [no-no]
Sen så är jag alldeles för integritetskåt och pryd för att säga till någon lärare att jag ska ringa ungdomsmottagningen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sen så är jag alldeles för integritetskåt och pryd för att säga till någon lärare att jag ska ringa ungdomsmottagningen [blush]

Säg "Jag ska ringa ett viktigt samtal och måste ringa under den här tiden". [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Säg "Jag ska ringa ett viktigt samtal och måste ringa under den här tiden". [no-no]

Fast lite försent nu, eftersom jag börjar plugga distans [cool]

Men, skulle inte kunna ringa i min förra skolan, ingen stans att vara ifred och prata om sådana saker [no-no] Har telefonfobi, skulle dö om jag ringde i skolan [no-no] Brukade tvinga mamma att ringa[blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Känner att responsen är enorm.

Nä.

[badgrin]


   
SvaraCitera

Är granne med UM men vet inte deras öppettider ändå. Brukar mest spana på småflickorna som kommer därifrån :$


   
SvaraCitera

Jag måste gå dit nån gång me. [cute]

Har för övrigt varit där med en kompis en gång och stoppat fickorna fulla med kondomer som hon skulle ge sin pojkvän. De va skoj. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Har för övrigt varit där med en kompis en gång och stoppat fickorna fulla med kondomer som hon skulle ge sin pojkvän. De va skoj. [bigsmile]

Moget [rolleyes]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Moget [rolleyes]

Han blev faktist jätteglad, det har inget med min mentala ålder att göra. [crazy]


   
SvaraCitera