Aviseringar
Rensa alla

Värdelöst liv


Ämnesstartare

Hej!
Jag måste få tala ut här, jag har typ inga riktiga kompisar, har kanske 10 polare men ingen som jag umgås med sådär jätte mycket eller kan snacka ordentligt med.. Jag gör typ ingeting om dagarna, alla polare har typ nått för sig hela tiden eller så dissar dom mig, vilket verkar vara mest troligt.
Och sen träffade jag en brud i somras början på sommarlovet, adda henne på msn och tog hennes nummer.. Så vi snackade som fan sen efter 2 dar såg vi på lite film hemma hos henne ja lärde känna hennes familj osv. Men sen nu senaste 2 veckorna smsar hon inte längre, de är alltid jag som får börja smsa, samma på msn nu är de alltid jag som får börja skriva. Sen verkar hon itne lika glad längre, förut hjorde hon alltid massa smileysar och hjärtan och hade massa saker att säga, nu är de jag som frågar typ vad gör du vad har du gjort idag, så svarar hon bara utan smileysar och sånt.. Jag vet inte vad som har hänt, försöker va skitsnäll och så men hon verkar typ tycka jag är en jobbig jävel.. Hon frågade efter typ andra dagen hur de va mellan oss, hon ba typ ska vi vara kompisar eller vill du nått mer?
Och så jävla dum som jag va så sa jag: ja hade tänkt att vi skulle va kompisar typ så.. Så jävla dumt jag ville ju egentligen bli tillsammans med henne men hon är 3 år yngre så första tanken va att hon va för ung för mig, så ja tänkte att man skulle bli kallad typ peddo eller liknande om man vart tsm med henne.
Och nu verkar hon ju bara dissa mig..
jag tänker på henne hela tiden, jag tycker typ de är tråkigt att snacka med alla andra på msn nu, sitter och väntar på kvällarna tills hon kommer in, om hon inte loggar in blir jag typ fett nere... Och loggar hon in blir jag glad.. Jag har verkligen känslor för henne men hon verkar typ inte gilla mig längre eller jag vet itne vad de är, hon verkar typ undvika mig.. Jag fattar inte ja har ju inte gjort nånting eller sagt nått dumt. Har hon lessnat på mig eller ska jag fortsätta att skriva till henne? Jag vill ju träffa henne och bara vara i hennes närhet, men jag har lite svårt att uttrycka det.
Det här suger, ska jag låta henne va och typ börja gråta eller ska jag fortsätta skriva och försöka få henne bli glad igen? Gilalr henne som fan, men jag är rätt blyg så har ltie svårt för sånt här..
jag mår typ piss nu, kan inte somna utan att tänka på detta, blir förbannad på mig själv oxå.. Mår fan inte bra.. Jag vill bara supa ner mig totalt eller bara gå o sova.. De här är så jävla tråkigt! Hon är andra halvan av mig, kan inte gå vidare utan henne, bara i sorg.[cry]

nu ska supa till och hoppas att nån svarar för jag kommer att må skit om de här inte löser sig..[bigcheers][rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

säg som det är till henne då[y]


   
SvaraCitera

Säg åt henne vad du egentligen tycker men säg det IRL och inte på telefon eller någonting. Säg att du ångrar det där med kompisar och se om hon går med på att kyssa dig.

Det låter som att hon undviker dig för att inte skada sig själv eller så. Jag själv brukar undvika människor som inte tycker om mig men jag tycker om dem eftersom jag inte vill vara jobbig eller kära ner mig för mycket.


   
SvaraCitera

tldr


   
SvaraCitera

prata med henne.


   
SvaraCitera

Fråga henne rakt ut vad det är hon vill, sen ta de därifrån


   
SvaraCitera

robin15:

försöker va skitsnäll och så

[wink]


   
SvaraCitera

Orka klaga.


   
SvaraCitera

Elizabeth Bathory:

Orka klaga.

orka kommentera då


   
SvaraCitera

skitliv:

orka kommentera då

Fjant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Säg åt henne vad du egentligen tycker men säg det IRL och inte på telefon eller någonting. Säg att du ångrar det där med kompisar och se om hon går med på att kyssa dig.

tack [sad]Aa får försöka men kommer typ aldrig våga stå på mig och säga dedär, är för feg.


   
SvaraCitera

robin15:

tack [sad]Aa får försöka men kommer typ aldrig våga stå på mig och säga dedär, är för feg

Fast vad har man att förlora egentligen. Du är feg för att du inte vill bli sårad men om du inte gör någonting så kommer du ju bli det i alla fall.


   
SvaraCitera

robin15:

de är alltid jag som får börja smsa

Beta.

robin15:

de alltid jag som får börja skriva

Beta.

robin15:

försöker va skitsnäll

Beta.

robin15:

jag tänker på henne hela tiden

Beta.

Var inte beta.


   
SvaraCitera

robin15:

är för feg.

nejdå [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo [confused][rolleyes][n]


   
SvaraCitera